miercuri, 9 octombrie 2013

10 produse Oriflame pe care le iubesc

Buna dimineata!
In timp ce savuram o cana de ceai, in mintea mea a aparut subiectul despre care vreau sa va vorbesc azi. Asa cum stiti, sunt o cumparatoare fidela a produselor Oriflame si am gasit de-a lungul timpului foarte multe produse care mi-au placut. Azi va vorbesc despre cele 10 produse care cred eu ca merita incercate!


  • Parfumul Love Potion nu avea cum sa lipseasca dintr-o astfel de postare. Este parfumul meu favorit de la Oriflame si doar mirosindu-l imi face ziua mai frumoasa. Miroase a ciocolata, a caldura, a tot ce-i mai frumos pe lumea asta. 
  • Laptele demachiant Optimals pentru piele uscata/sensibila este demachiantul meu preferat din cate am incercat pana acum. Curata bland dar eficient tenul si il folosesc si pentru indepartarea machiajului ochilor; nu pisca, nu irita...E foarte bun!
  • Crema pentru conturul ochilor Optimals Seeing is believing mi-a capatat foarte repede increnerea.Este o crema hidratanta care inprospateaza zona ochilor si o lasa fina si catifelata. :)
  • Crema anticelulitica  Swedish Spa va vine sau nu sa credeti, chiar m-a ajutat. Am folosit-o constant pentru o perioada mai lunga de timp, aplicata prin masaj si s-a  vazut diferenta. Intradevar, nu trateaza celulita, efectul este unul "la suprafata" insa oricum, sunt foarte multumita de ea. Din pacate lenea e cucoana mare si am abandonat-o insa am de gand sa incep sa o folosesc din nou.
  • Ojele Pure Colour sunt superbe! Nuantele sunt multe si gama de culori variata.Ce imi place cel mai mult la aceste oje e rezistenta lor ,4-5 zile . Se aplica frumos, fara dungi sau dare , se usuca destul de repede si din doua straturi obtii culoarea din sticluta.
  • Pensule lor pentru aplicarea machiajului sunt foarte bune. Isi fac bine treaba, nu pierd par, nu-si pierd forma, se spala bine.Ce mai pot sa le cer??
  • Kitul pentru sprancene e un must have pentru mine. Am ajuns sa nu mai ies din casa fara sa-mi conturez sprancenele. Sprancenele conturate dau un aspect mai placut chipului si chiar schimba intregul machiaj. Fardul rezista pe sprancene de dimineata pana seara!
  • Trusa cu farduri Pure Colour este preferata mea. Am varianta Sand&Green si nuantele sunt superbe si foarte pigmentate.
  • Rujul Giordani Gold Jewel Lipstick a fost pentru o foarte lunga perioada de timp preferatul meu. Nuanta Pink Secret e foarte frumoasa, rujul e cremos si rezista destul de bine pe buze.
  • Blushul Giordani Gold Incontro este deosebit. Pe langa ca in ambalaj arata foarte bine, aplicat pe obrajori  arata si mai bine si miroase la fel de bine. Ofera un look fresh, exact cum imi place mie.
Pentru ca imi e greu sa ma opresc la 10 produse, voi mai enumera 6 produse care mi-au placut foarte tare:
  1. Fondul de ten Giordani Gold Mineral Therapy-arata ca tenul tau, dar mai bine.
  2. Crema de corp Milk & Honey miroase extrem de bine si hidrateaza bine pielea.
  3. Cutiuta Tender Care hirrateaza bine bine buzele sau alte zone care au nevoie.
  4. Corectorul Studio Artist este cremos si acopera discret imperfectiunile tenului.
  5. Spray-ul de corp Aimi Mystic Caress miroase extrem de bine.
  6. Deodorantele Nature Secrets te protejeaza de mirosul neplacut si se gasesc in cele mai fructate si delicioase combinatii.

Ati incercat produsele mentionate in aceasta postare? Ce alte produse Oriflame imi recomandati?









 Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu