miercuri, 9 iulie 2014

NOTW: Avon Gel Finish " Dazzle pink"


A sosit momentul  pentru o noua postare cu manichiura saptamanii. Si de aceasta data, am ales o oja Avon. Este vorba despre oja Gel Finish in nuanta "Dazzle pink" despre care v-am vorbit si in postarea anterioara.
Trebuie sa recunosc ca sunt foarte placut surprinsa de aceasta gama iar culoarea ojei de azi m-a cucerit inca din sticluta.


Asa cum puteti observa, este o culoare discreta, un roz-piersica (cu foarte mici particule argintii care se vad in sticluta insa pe unghii mai putin) care arata chiar mai bine in realitate. Mi-am facut manichiura duminica dimineata, acum e miercuri si unghiile mele arata exact ca si in prima zi. Singurul minus al acestei oje este ca a fost nevoie de trei straturi pentru a obtine culoarea pe care o vedeti in poza. In rest, culoarea e foarte frumoasa, oja se usuca repede si rezista si o saptamana pe unghii.

Ati incercat ojele Gel Finish? Ce culori aveti/va doriti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu