vineri, 1 august 2014

New haul: Iulie 2014

Hello!

Duminica trecuta a fost ziua mea de nastere!Am sarbatorit in familie, la un gratar si m-am simtit foarte bine. Cu aceasta ocazie, am primit sau am cumparat cateva produse dragalase pe care o sa vi le arat azi si voua.


  • Crema parfumata pentru corp Womanity de la Thierry Mugler- a venit ambalata intr-o cutie draguta roz, crema e roz si ea si are un miros deosebit, floral-citric dar mai mult decat atat. Pur si simplu o iubesc!
  • Apa de parfum Ricci Ricci de la Nina Ricci- are cea mai draguta sticluta... Mirosul parfumului este unul floral-dulce, mai potrivit pentru seara in perceptia mea insa normal, poate fi purtat cand si unde ne pica bine. Iubesc acest parfum!
  • Apa micelara Nivea- mi-am dorit sa incerc un astfel de produs de muuuulta vreme insa nu m-am putut decide asupra unuia. La ultima vizita in Dm, aceasta apa micelara era la oferta asa ca am pus-o in cos.  O folosesc in loc de demachiant si isi face bine treaba....Urmeaza un review.
  • Gel de curatare Neutrogena Visibly clear cu grapfruit roz- nu am incercat pana acum produsele Neutogena insa am auzit lucruri bune despre ele. O sa revin cu impresii despre el.

  • Spray de corp hidratant Avon Senses Refreshing Lagoon- l-am cumparat pentru ca mi-a placut mirosul sau pe pagina parfumata insa nu e ce ma asteptam sa fie. Miroase bine, fresh-fructat insa e practic un lapte de corp intr-un ambalaj cu pompita. Cu toate acestea, imi place.
  • Spray pentru protectie solara Avon Sun- are SPF 15 , ambalaj destul de micut si practic, se aplica repede, nu lasa pielea lipicioasa insa are un miros foarte puternic care nu imi place in mod deosebit.

  • Lotiune pentru igiena intima Nivea Intimo- are consistenta unui gel cremos, nu face multa spuma, are un miros discret, fresh.
  • Gel de dus Nivea Pure Fresh- asa cum ii zice si numele, este un gel de dus cu miros fresh, racoritor, perfect de luat in bagajul de vacanta.
  • Servetele Nivea Intimo- sunt 20 in pachet, au miros identic cu cel al lotiunii mai sus amintite. Aceste trei produse Nivea au fost castigate pe site-ul lor. Este prima data cand castig ceva si nu mi-a venit sa cred cand mi-am vazut numele printre castigatoare.
Am dorit neaparat sa scriu azi aceasta postare pentru ca imediat ce termin de scris, ma pun sa-mi fac bagajul pentru vacanta si unele dintre aceste produse vin cu mine. 
 Dorite sa cititi o postare cu produsele "de luat in vacanta" ?









4 comentarii:

  1. Ce produse minunate! Sa le folosesti cu placere! Eu am incercat gelul de dus de la nivea, care mi-a placut foarte mult si apa micelara. In rest, toate produsele m-ar tenta, mai ales acel gel de curatare de la neutrogena.
    Ma bucur ca te-am descoperit!
    Te astept si la mine, chiar daca sunt la inceput de drum: http://corinabadescublog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Corina!
      Imi place mult gelul Neutrogena, daca o sa ai ocazia, eu zic ca merita incercat. Te pup

      Ștergere
  2. Buna tocmai te am descoperit de la un comentariu de p blogul :from m with love, imi place foarte mult blogul tau , am si eu exact acelasi parfum dar habar n aveam ca e un Nina Ricci , totusi te invit si la mine pe blog http://iloveshoppingmakeup.blogspot.ro/
    Distractie placuta in vacanta si La multi ani , cu intarziere!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Gelul de curatare Neutrogena il am si eu, l-am luat de pe Aoro. E suprinzator de bun si eficient! Sa le folosesti cu drag! Te pup!

    http://the-may-day.blogspot.ro/2015/01/the-concept-of-street-style.html

    RăspundețiȘtergere