sâmbătă, 29 iunie 2013

Hits and Misses: Produse pe care le-am consumat 7

In cutiuta mea cu empties s-au strans destul de multe produse,  asa ca azi planuiesc sa vi le arat si voua si sa va spun cateva cuvinte despre ele. Fiind sambata, zi de curatenie la mine, este ziua perfecta pentru aceasta postare pentru ca, imediat ce termin de scris pot sa scap de recipientele goale.
Sa trecem la treaba :


Ingrijirea corpului:



  • Lotiune pentru corp Cocktails & the City ,Oriflame- are un miros placut, hidreateaza foarte bine pielea, mi-a placut insa nu cred ca o sa o recumpar. Sunt alte zeci de creme si lotiuni care-mi plac mai mult.
  • Lotiune pentru maini si corp Avon Naturals cu floare de cires- ma bucur foarte tare ca am terminat aceasta  crema deoarece mirosul ei imi displace tare. Nu e o crema nasoala insa eu sunt sigura ca, din cauza mirosului, nu o sa o recumpar, ever!
  • Gel de dus Senses Citrus Burst, Avon- la fel, nu imi place mirosul, e prea puternic si intepator, mult prea citric pentru gustul meu. Nu, nu o sa il recumpar.
  • Deodorant antiperspirant Nivea fresh natural- este un produs bun, ne inteleg bine, nu am intampinat nici nu fel de problema cu el si l-am recumparat deja. Totusi, imi place mai tare varianta mov.
Parfumuri:


  • Apa de toaleta Pretty Fabulous, Avon- mi-a placut foarte tare, miroase dulce dulce dulce si l-am folosit aproape zilnic pana s-a terminat. Nu are persistenta mare insa pe mine acest lucru nu ma deranjeaza la parfumurile "de zi cu zi" .Acum sunt putin plictisita de miros insa dupa ce mai trece o perioada de timp, o sa-l recumpar.
  • Apa de toaleta Purple Liliac, Yves Rocher-am adorat acest parfumel, are doar 20 ml asa ca nu mi-a trebuit tare mult timp sa-l termin. Miroase simplu si curat, a liliac proaspat cules. la fel ca si primul parfum, nici acesta nu persista foarte mult, poate o ora, o ora si un pic. Da, l-as recumpara.
Ingrijirea parului:





  •  Masca de par nutritiva si fortifianta Garnier Fructis Color Resist- o aveam de mult timp stand in baie si am vrut sa o termin inainte sa expire si am reusit. Nu mi-a placut foarte tare insa nici nu mi-a displacut. Parul a ramas fin si usor de descurcat  dupa folosire insa imi place mai mult urmatoarea.
  • Masca de par cu ulei de masline Planet Spa, Avon- este varianta de 50 ml si mi-a ajuns pentru aprox 5 aplicari. Ador masca asta de par, imi plasa parul fin si ordonat, il simt hidratat si lucios. Categoric o sa o recumpar.
Ingrijirea tenului:


  • Masca de fata cu extract de castravete Skinlite, Dm- contine doua "portii" de masca, fiecare" portie" ajungand pentru 2 utilizari.Mi-a fost frica sa nu se usuce daca desfac un buzunaras din acela si nu folosesc tot produsul asa ca am folosit-o impreuna cu sora mea. Chiar mi-am simtit pielea curata si fina dupa aceasta masca. In plus, este peel-off; deci este amuzant de folosit. Cu siguranta o sa o recumpar.
Produs pentru unghii:


  • Dizolvant pentru lacul de unghii cu acetona Giulia- este ok, curata bine lacul, probabil nu este foarte buna pentru unghii dar eu chiar nu sunt pretentioasa cand vine vorba de dizolvant/acetona pentru lacul de unghii. Acum am alta acetona insa probabil o sa o recumpar si pe aceasta.

Voi ati incercat vreunul din aceste produse? Daca da, va plac, va displac?



Have fun!

2 comentarii: