miercuri, 19 iunie 2013

TOP: 3 parfumuri Oriflame care-mi displac

Probabil va intrebati pe unde am umblat si de ce nu am mai postat de mult....
Nu cheful mi-a lipsit si si timp am avut insa, bunul meu prieten-laptopul-a decis ca nu mai are chef sa functioneze...cam de o luna este la reparat si inca nu stiu nimic de el insa eu, cu rabdarea mea fara limita, mai astept! Sper sa-l primesc inapoi cat de curand si sa-mi reiau activitatea pentru ca am muullllte de povestit.

Postarea de astazi este inspirata dintr-o dezamagire recenta.
Asa cum ati vazut , imi plac parfumurile Avon si Oriflame chiar daca nu persista foarte mult ( sau mai stiu eu ce defecte le poate gasi cine doreste) si de obicei sunt multumita de ce-mi comand insa se intampla si sa o dau in bara...
Azi vorbim despre datile in care am dat-o-n bara!

Fruntasul clasamentului parfumurilor-dezamagire  este Volare :

Sunt sigura ca toata lumea stie acest parfum si cunosc persoane care-l iubesc si il recumpara mereu...eu il urasc! De cate ori este la oferta versiunea de 30 ml il cumpar si tot de atatea ori il dau mai departe.
Pentru mine nu miroase a liliac, trandafir si piersica si pe pielea mea miroase urat si innecacios.

Nu departe de el, la foarte mica diferenta se afla parfumul Paradise:


Sticluta e foarte frumoasa insa mirosul imi irita caile respiratorii. Da, stiu, notele sale includ piper roz , petale de iasomie si mosc insa nu ma asteptam sa pulverizez  si sa ma apuce stranutatul...Serios acum, miroase foarte foarte foarte tare a piper...Spre deosebire de primul, pe acesta il mai folosesc din cand in cand.

Ultimul si cea mai recenta dezamagire este parfumul Divine Sensual:

Cand am vazut ca numele lui contine doua cuvinte frumoase , "divin" si "senzual" si ca printre notele parfumului se numara zmeura, gardenie si ambra eram sigura ca am dat lovitura. Deja ma imaginam folosindu-l non stop si recumparandu-l  pana nu se va mai produce. Din pacate, cand am pulverizat parfumul si asteptam sa fiu "data pe spate" m-a "lovit in nas" un miros ciudat, foarte ciudat. Nu miroase frumos si nu miroase urat, miroase pur si simplu ciudat. 



Asta e tot pentru azi, o sa scriu cat de des pot si imediat ce primesc laptopul inapoi ( sau imi cumpar altul-sper sa nu fie cazul) o sa va bombardez cu postari noi. Va pup !





Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu