luni, 30 decembrie 2013

Hits & Misses:Produse pe care le-am consumat 11

Inca nu realizez ca azi e penultima zi din 2013...
Ce program aveti pentru revelion? Eu o sa stau acasa cu sora si iubitul meu, am descarcat niste animatii si niste comedii si am cumparat o sampanie pentru copii. O sa fie fun!
Si, pentru ca nu vreau sa intru in noul an inconjurata de flacoane si borcanele goale, azi va arat produsele pe care le-am terminat in ultima perioada.

  • Lapte pentru corp Zmeura de la Yves Rocher- am acest produs inca din vara, avea 400 ml si nu-mi vine sa cred ca l-am terminat. I-am facut si un review aici. Mi-a placut foarte tare insa spre sfarsit imi era deja greata de mirosul lui. Deocamdata nu o sa il recumpar insa cine stie, poate intr-o zi ne vom reintalni.
  • Gel de dus cu portocale si ghimbir Avon Naturals-iubesc aceasta gama. Am si spray-ul ( apare si in favoritele anului) si lotiunea pentru corp. Are 200 ml, miroase super-bine si nu usuca pielea. Singura chestie negativa e ca se consuma prea repede. Are toate sansele sa fie recumparat.
  • Gel de dus Nuca de Macadamia de la Yves Rocher- este un gel de dus cu consistenta cremoasa, miroase divin, nu usuca pielea. A reusit sa devina gelul meu de dus favorit de la YR.
  • Gel de dus Cafea din Brazilia de la Yves Rocher- a fost pentru un an gelul meu de dus favorit din toate timpurile. Este cremos, miroase foarte bine, nu usuca pielea. Dupa mai multe flacoane terminate am ajuns la concluzia ca nu imi mai place chiar atat de tare. Problema pe care eu am intalnit-o este persistenta buna a mirosului. Acuma probabil credeti ca-s nebuna da jur ca nu-s!Sa va explic: fac dus, ma bucur de mirosul gelului de dus....ma sterg si aplic lotiunea de corp...stau putin sa intre lotiunea in piele si constat ca mirosul divin al gelului de dus+ mirosul divin al cremei de corp= putoare. O putoare care persista...O vreme sigur nu il mai cumpar!
  •  Sampon uscat Balea "Trend it up"- este primul sampon uscat pe care l-am incercat si mi-a placut. L-am folosit pe parut murdarel si am putut sa mai stau o zi-doua, aratand decent fara sa imi spal parul. Cu siguranta o sa il recumpar.
  • Anti-persipantul Nivea- a aparut si in favoritele anului, mie mi se potriveste manusa. Suntem foarte foarte buni prieteni. L-am recumparat deja si o sa il recumpar in continuare.
  • Crema pentru fata Avon Naturals Herbal 20+ mi-a placut insa nu m-a impresionat. A fost destul de hidratanta insa nimic wow. Nu o sa o recumpar.
  • Mini-crema de noapte Nivea Q10-avea 5 ml si mi-a ajuns aproape 2 saptamani. Mi-a placut foarte foarte tare si ma gandesc sa-mi cumpar aceasta crema.  Miroase specific cremelor Nivea, este grasa insa nu exagerat,lasa pielea super-fina si hidratata.
  • Mini-crema Nivea- avea 10 ml si am pastrat-o in poseta pentru urgente. Mi-a placut insa nu cred ca as cumpara varianta full-size.
Acestea sunt produsele pe care le-am terminat in ultima perioada. Nu sunt multe insa nici putine nu-s.
 Voi de ce produse ati mai scapat?


Have fun!

6 comentarii:

  1. Asa mi s-a intamplat si mie cu gelul de dus cu cafea.O perioada l-am iubit,alta l-am detestat..Acum nu il mai folosesc,poate o sa mi se faca dor de el la un moment dat si o sa-l cumpar din nou. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La asta ma gandesc si eu ca mi-a placut atata timp, la un moment dat tot o sa imi lipseasca :*

      Ștergere
  2. Trebuie sa incerc si eu gelul de dus cu cafea de la YR. Parerile sunt impartite, dar sunt prea curioasa. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca-l linistita, singura recomandare e sa nu aplici imediat dupa dus o crema de corp parfumata, in rest e super. :*

      Ștergere
  3. Ai fost tare harnicuta.Gelurile de dus YR le-am incercat si eu, dar si cremele Nivea. Te pup, draga mea!

    RăspundețiȘtergere