miercuri, 11 decembrie 2013

Tag: Sweater weather

A trecut o vesnicie si un pic de la ultimul tag pe care l-am facut asa ca azi m-am gandit sa fac unul de sezon (desi nu m-a nominalizat nimeni) .

1.Lumanarea de sezon preferata?

Nu am obiceiul sa aprind lumanri in camera dar in schimb imi plac uleiurile de camera.
In acest sezon prefer mirosul de scortisoara si citrice.
2.Cafea, ceai sau ciocolata calda?

Cafea nu beau niciodata, ceai beau pe tot parcursul anului iar ciocolata calda doar in sezonul rece. Deci, ciocolata calda!
3.Cea mai frumoasa amintire legata de iarna?

Mereu mi-a placut iarna, zapada ,deci am multe amintiri frumoase legate de acest sezon. In urma cu cativa ani, pe un ger de crapau pietrele, eu si cele mai bune prietene ale mele am decis sa mergem cu trenul sa vizitam orasul vecin. Acolo ne-am jucat in parc cu zapada, am facut multe poze, ne-am ratacit, ne-am plimbat, a fost foarte frumos si foarte frig.

 4. Ce trend preferi: buze inchise la culoare sau winged eyes?

Nici unul in mod deosebit dar daca ar fi musai musai sa aleg, as alege buzele inchise la culoare.
5.Palarii sau esarfe?

Trebuie sa aleg esarfele pentru ca eu nu am cap pentru palarii, orice incerc parca tot aiurea imi sta.

6.Puloverul cel mai purtat?

Este unul negru cu crem si cu fundite.

7. Oja preferata pentru toamna? 

V-am aratat in urma cu doua postari toate ojele de toamna care imi plac. Dintre acelea, favorita mea este aceasta de la Rimmel London.

8.Ce iti place cel mai mult la iarna?

Imi place zapada, cand totul e alb si curat; imi plac colindele si colindatorii; imi place sa impodobesc bradul si sa cumpar cadouri pentru familia mea.

9.Cel mai frumos cadou de Craciun primit vreodata?

In fiecare an, eu si sora mea avem un obicei: eu ii cumpar ei cadou, ea imi cumpara mie si impreuna le cumparam parintilor nostrii. Deci in fiecare an primesc cadouri si  fiecare dintre ele e "cel mai frumos cadou".

10.Anotimpul preferat?

Cu siguranta este vara. Iubesc vara si caldura si rochitele si sandalutele.


Acesta este tag-ul, poate sa-l preia oricine doreste si daca hotarati ca vreti sa-l faceti, lasati-mi si mie un link sa vad ce ati scris.






Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu