marți, 3 iunie 2014

NOTW: Cultured purple

Hello!

Am avut si inca ma asteapta o perioada infernala, din aceasta cauza nu am reusit sa postez atat de des pe cat mi-as fi dorit. Am trecut de doua examene din ultima mea sesiune, am avut festivitatea de absolvire, saptamana aceasta mai am un examen si de predat un proiect iar apoi urmeaza licenta...
Nici nu va imaginati cat de tare astept sa fie 4 iulie sa treaca toate...
Azi va arat  manichira pe care am purtat-o saptamana trecuta:


Oja face parte din gama nailwear pro+ de la Avon iar nuanta se numeste "Cultured purple" . Am aplicat-o intr-un singur strat si a rezistat pe unghii 4 zile. Mie imi place mult culoarea aceasta mai ales acum, vara.

Pentru voi cum a trecut ultima perioada? Ce oja aveti pe unghii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu