joi, 22 mai 2014

Despre eleganţă, despre tine

Iubitul meu,

Atunci cand aud cuvantul "eleganta" , primul lucru care imi trece prin minte esti tu. Emani eleganta prin personalitate si prin comportament, prin privirea ta serioasa si misterioasa,prin zambetul tau bland, prin fiecare por si prin fiecare celula. Eleganta ta nu tine de lucruri fizice sau de haine, desi trebuie sa recunosc ca ador sa te privesc pregatindu-te pentru un eveniment formal. Felul in care esti atent la fiecare detaliu, la fiecare pliu al camasii tale negre si la fiecare suvita de par ma face sa te iubesc si mai mult. Dintre toate lucrurile pe care le faci atunci, cel mai mult astept sa iti alegi parfumul. Il alegi mereu cu foarte mare grija si mirosi de fiecare data de neuitat.  Am observat ca dupa ce ajung acasa, lucrul care mi-a ramas cel mai adanc intiparit in minte este mirosul tau...
 Adevarul este ca in urma cu aproape patru ani cand te-am cunoscut,  erai la sala de sport, erai rosu in obraji si obosit, purtai pantaloni de trening gri si tricoul tau alb, cand am trecut pe langa tine ti-am simtit parfumul si de aceea m-am intors...inca de pe atunci mi-ai parut cel mai elegant barbat pe care l-am intalnit vreodata...
Imi amintesc fiecare parfum pe care l-ai purtat de atunci, te-am strans atat de mult in brate incat creierul meu si-a facut un compartiment separat unde pastreaza doar mirosul tau...
Stiu ca iubesti parfumurile Armani,ca o sa zambesti cand vei afla de lansarea Armani Code Ice si mai stiu ca voi zambi si eu atunci cand il vei purta...
Baby, #BeUnforgettable la fel ca pana acum!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu