miercuri, 21 mai 2014

NOTW: Don't Bossa Nova Me Around

Hello!

A trecut mult timp de la ultima postare in care va aratam unghiile zilei/ ale saptamanii  si m-am gandit ca ar fi cazul sa remediez situatia. Tomana si iarna optez cam pentru aceleasi culori (rosu, bordo si mov inchis) insa primavara-vara imi place sa am in fiecare saptamana o alta culoare pe unghii.
Saptamana aceasta am ales oja OPI "Don't Bossa Nova Me Around" :


In opinia mea este o oja foarte discreta si feminina, un nude-rozaliu-movuliu foarte frumos.
Aveti aceasta oja in colectia voastra? Va place/ Va tenteaza?

2 comentarii:

  1. Nu am nicio oja OPI deocamdata,parca mi-e oarecum sa dau atatia bani pe una singura mai ales ca mie oricum toate lacurile imi "sar" de pe unghii in doua zile(unele chiar dupa o zi).:D
    E tare delicat rozaliul acesta,imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place culoarea! Si mie mi se par cam scumpe pentru ceea ce ofera ( se comporta cam la fel ca si oja de la Avon) insa mi-am dorit atat de tare culoarea aceasta incat nu m-am putut abtine... :*

      Ștergere