miercuri, 14 mai 2014

Beauty Buys: Mai 2014

Hello!

Asa cum spune si titlul postarii, azi vorbim despre produsele pe care le-am primit/ le-am cumparat in aceste prime doua saptamani din luna mai. In urma cu cateva postari va aratam cumparaturile lunilor martie si aprilie si constatam ca nu am facut tare mult shopping... Ei bine, in luna mai lucrurile s-au schimbat si m-am ales cu o multime de produse care abia asteapta sa fie prezentate.

In primul rand, am primit toate produsele din poza de mai sus din partea Oriflame. Toate fac parte din noua gama The One si le testez deja de doua saptamani asa ca urmeaza sa fac o scurta serie de postari despre ele. Avem asa: fond de ten, corector, pudra Illuskin, trei farduri crema Colour impact, mascara Volume Blast, doua oje ,doua luciuri de buze Power Shine.  Nu cred ca am mai testat vreodata atatea produse noi de machiaj intr-o singura luna. Sa fiu sincera cu voi, sunt destul de multumita de toate produsele si abia astept sa va povestesc mai multe despre ele.


Apoi, am profitat de o oferta primita pe mail si am plasat o mica comanda Yves Rocher. Mi-am cumparat un set format din trei geluri de dus Jardins du Monde : Nuca de Macadamia, Orez violet din Laos, Migdale din Califormia. Pe primele doua le-am avut si in trecut, le-am iubit si de aceea le-am si recumparat. Pe cel cu migdale am inceput acum sa il folosesc insa trebuie sa recunosc ca nu-s prea incantatade el.


Gelurile de dus au venit la set cu lufa din imagine si cadoul surpriza  pentru orice comanda a fost gelul de dus Mango-Fructul Pasiunii la 400 ml.  Toata afacerea m-a costat 34 lei (din care 12 lei transportul) .

De pe 1001cosmetice.ro mi-am cumparat mult dorita oja OPI "Don't Bossa Nova Me Around" de care sunt in continuare obsedata. Este prima mea oja OPI insa cu siguranta nu este ultima. Oja a venit insotita de cateva mostre pe care sunt incantata sa le folosesc.


Si ultimul dar nu cel din urma produs cumparat este unul Avon. Nu stiu exact de ce microb sufar  insa nu poate sa treaca o campanie Avon si eu sa nu imi cumpar o prostioara cat de mica. De data aceasta am ales serul pentru par rebel Advance Techniques Smooth as Silk . Nu l-am incercat inca dar cu siguranta daca imi place o sa mai auziti de el aici pe blog.

Asta e tot pentru azi, va las ca am de facut un proiect pentru scoala care trebuie predat cel tarziu maine si eu inca nici nu m-am apucat de el...Doar mie imi place sa las totul pe ultimul minut?!?
Ati incercat/ va tenteaza careva dintre produsele prezentate mai sus?

2 comentarii:

  1. Astept parerea ta despre serul de par.Mie mi-au placut toate pe care le-am avut pana acum de la Avon,pe cel verde il folosesc de mai bine de 10 ani!:D
    Sa folosesti cu drag toate "deliciile"! Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai bine de 10 ani? Asta da relatie serioasa!
      Eu doar pe cel cu ulei de argan l-am incercat si mi-a placut foarte tare. Trebuie neaparat sa vad cum e si cel verde!
      Odata ce mi-am format o opinie despre el, cu siguranta o sa o impartasesc si cu voi...
      Multumesc Oana! Weekend frumos sa ai! :* :*

      Ștergere