miercuri, 30 aprilie 2014

Current beauty favorites

Hello!

Au trecut cateva luni de cand nu v-am mai aratat "favoritele lunii"  asa ca azi recuperam. In ultimul timp am gasit o multime de produse care imi plac si care merita sa apara in aceasta postare.


Folosesc zi de zi lotiunea de corp Balea cu cirese si migdale( dupa parerea mea miroase a martipan) . Este o lotiune lejera dar hidratanta care intra repede in piele si are un miros destul de persistent. Atunci cand vreau sa imi rasfat simturile, apelez la lotiunea de corp Nina care a venit la set cu parfumul meu preferat, Nina by Nina Ricci. Miroase superb (normal), hidrateaza si catifeleaza pielea iar mirosul persista cateva ore ( spre fericirea mea).  Pentru ca se apropie sezonul sandalutelor, trebuie sa acordam atentie sporita hidratarii picioarelor. Fac acest lucru cu crema de picioare Feet-up de la Oriflame. Crema in sine este mov-pastel si miroase a coacaze. Cum sa nu o iubesti?


Crema de fata pe care o folosesc momentan este Bioten cu miere si cimbrisor. Este o crema hidratanta cu un miros foarte placut. Atunci cand o aplici pe fata, lasa o senzatia usor lipicioasa insa aceasta dispare dupa cateva minute iar tenul ramane catefelat si hidratat.Am ajuns deja la fundul borcanelului cremei de ochi Optimals Seeing is believing de la Oriflame. Hidrateaza bine zona din jurul ochilor, are consistenta lejera si un miros discret. Pentru buze folosesc si acum untul de buze de la Nivea. Desi folosesc acest produs de luni bune, in fiecare zi, sunt aproape convinsa ca nu o sa il termin niciodata. Hidrateaza bine buzele, miroase a zmeura, imi place.


Asa cum va spuneam si in postarile trecute, am gasit doua produse noi ( pentru mine) de ingrijire a parului de care sunt obsedata. Este vorba despre balsamul reparator Elseve Total Repair Extreme si masca de par cu unt de Shea de la Planet Spa, Avon. Le iubesc pe amandoua, atat impreuna cat si folosite separat. Ofera parului meu luung si uscat hidratarea de care are atata nevoie, il lasa fin si foarte usor de pieptanat.


 Rimelul Bourjois Beauty' Full Volume se afla in portfardul meu de la inceputul anului. Este un rimel pentru volum, rezista toata ziua pe gene si le face sa arate foarte negre si dese. Bronzerul Rimmel London in nuanta "sun bronze" este produsul meu de machiaj favorit. Imi place foarte tare aspectul "sarutat de soare" pe care il ofera tenului meu palid. Pe buze port Essence XXXL longlasting lipgloss matt effect in nuanta "soft nude". Este cremos, deloc lipicios, foarte pigmentat si destul de rezistent.


  Pentru unghii am preferat nuantele vesele, deschise, de primavara. In urma cu doua saptamani am purtat pentru prima oara oja Avon nailwear pro+ in nuanta "coral reef" (desi se afla de peste un an in colectia mea). Sunt obsedata de aceasta culoare, este ataaaat de frumoasa incat acum as purta-o fara oprire. Oja Avon Speed-dry in nuanta "sprightly mint" se numara de multa vreme printre favoritele mele, este un verde deschis-deschis, superb. Recent intrata in colectia mea, oja Avon nailwear pro+ in nuanta "cultured purple" m-a cucerit de la prima purtare. Este un mov deschis, foarte frumos si a rezistat pe unghii aprox 5 zile.


In ultima luna am folosit numai si numai parfumul Only Imagine de de Avon. Are o sticluta adorabila, un miros dulce dar racoritor de primavara.  Mai am cam un sfert din el si aproximez ca o sa imi mai ajunga o luna.




Pfffu! Nu mi-a fost usor, am scris o postare tare lunga. Sper sa va faca placere sa cititi despre produsele mele favorite din ultima perioada si vreau sa citesc si eu despre favorite voastre in casuta de comentarii. :*









2 comentarii:

  1. Luna asta favoritele mele au fost lotiunea micelara si demachiantul bifazic de la Garnier,o crema de fata si una pentru conturul ochilor de la A-Derma si o lotiune de corp hidratanta Corine de Farme.
    Inca nu am incercat nicio lotiune de la Balea dar am vazut ca au arome de-a dreptu' delicioase,yummy!Imi plac toate favoritele tale,sa le folosesti cu drag in continuare.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Oana!
      Trebuie sa incerc si eu neaparat lotiunea aia micelara de la Garnier...
      Ohhh, am cumparat vara trecuta o lotiune de corp cu miros de ananas... aceea a fost lotiunea care mi-a placut cel mai mult de la Balea.
      Merita sa le incerci cand ai ocazia, sunt uimitor de bune pentru pretul lor! :****

      Ștergere