luni, 28 aprilie 2014

Empties: Martie & Aprilie 2014

Hello!

Asa cum probabil ati ghicit din titlu, azi vorbim despre produsele pe care le-am terminat in ultimele doua luni.
Nu am strans foarte multe produse insa vi le voi arata oricum.

  • Gel de dus crema Nivea Creme Soft- mi-a placut , miroase bine, nu usuca pielea, are 750 ml si m-a tinut muuuult timp.  Nu il voi recumpara in viitorul foarte apropiat pentru ca m-am cam saturat de el pentru moment.
  • Gel de dus crema cu nuci de macadamia de la Yves Rocher- miroase superb, lasa pielea fina si il ador. Este gelul meu de dus preferat si cu siguranta o sa il recumpar.
  • Gelul de curatare Pure Skin de la Oriflame- avea particule exfoliante si curata foarte bine tenul insa il lasa putin uscat. M-a tinut un an, mi-a placut si il voi recumpara.

  • Balsam de par Elseve Total Repair Extreme-balsamul meu preferat- l-am recumparat deja.
  • Masca de par cu ulei de masline Avon Planet Spa- a fost pentru mult timp masca mea de par preferata. Cu siguranta o sa o recumpar la un moment dat.
  • Crema anticelulitica Swedish Spa de la Oriflame- este foarte buna. V-am mai spus ca masata bine bine in piele chiar a avut efecte vizibile. Mie mi-a placut foarte tare si o voi recumpara.
  • Unt de corp Fennel cu unt de Shea- are un review aici , o sa il recumpar in sezonul rece.


  • Dizolvant fara acetona pentru lacul de unghii de la Blanchette B- preferatul meu, l-am recumparat deja.
  • Apa de parfum Moment de Bonheur de la Yves Rocher- m-a tinut 2 ani, mi-a placut foarte tare si daca l-as prinde la vreo super-extra-mega oferta l-as recumpara.
  • Balsam de buze Alverde- mi-a placut insa l-am terminat cam terminat rapid. Vreau sa incerc si alt balsam Alverde.
  • Deodorant Nivea Stress protect-  nu imi place mirosul lui asa ca nu voi cumpara varianta full-size.
  • Crema Nivea Soft- am folosit-o in cateva seri ca si crema de maini. Este foarte hidratanta si miroase bine, as cumpara varianta full-size.
  • Crema de noapte Nivea- am folosit deja 3-4 creme din acestea mini si imi place foarte tare acest produs. Am de gand sa cumpar varianta full-size. 
Pe langa produsele terminate, prezentate mai sus, am si 4 produse pe care nu le-am terminat insa am decis sa ma despart de ele:

  •  Setul Beauty-on-the-go de la Elf- o uriasa prostie- abia sunt 5 nuante pigmentate in tot setul, blush-urile nici nu se iau pe pensula.  A fost o pierdere de bani si nu planuiesc sa mai cumpar alte palete din acestea de la Elf.
  • Perlele bronzante Avon-sunt foarte vechi si putin portocalii pentru mine insa per total mi-au placut. Nu cred ca le voi recumpara.
  • Pudra Very me de la Oriflame- nu a fost o pudra rea insa a imbatrinit si  nu mai vreau sa o folosesc.
  • Parfumul roll-on Love Potion de la Oriflame- este parfumul meu preferat de la Oriflame. Din pacate acesta a dezvoltat ceva floricele dubioase in interior si nu il mai folosesc.
Asta e tot pentru azi! Va doresc o saptamana frumoasa si mult mult soare...
Sunt curioasa,  voi ce produse ati terminat in ultima perioada???


6 comentarii:

  1. Si mie imi place gelul de dus de la YR <3 Dizolvantul de la Blanchette B niciodata nu l-am vazut in Kaufland :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place si tie gelul de dus, miroase delicios! Eu gasesc mereu diyolvantul, daca o sa-l gasesti eu zic ca merita incercat! :*

      Ștergere
  2. Gelul de dus cu nuca de macadamia ma tenteaza,de la YR imi place mult cel cu cafea dar numai iarna,cand e cald afara nu-i suport mirosul.:D
    Am terminat si eu cateva produse in ultima perioada,in curand o sa fac o postare sa ma laud putin.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place gelul de dus cu cafea insa acesta cu nuca de macadamia imi place si mai tare...
      Pai ai cu ce sa te lauzi; cata munca presupune terminarea unui produs?!
      Abia astept sa iti citesc postarea! :*

      Ștergere
  3. Trebuie sa incerc si eu balsamul de par Elseve! Am tot citit pareri pozitive la adresa lui si am devenit curioasa. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic ca merita sa-i dai o sansa, este foarte gros si cremos si descurca foarte bine parul.Daca te hotarasti sa-l incerci,sper sa iti placa si tie la fel de mult cum imi place mie! :*

      Ștergere