miercuri, 23 aprilie 2014

Are you THE ONE?

Hello!

Sa faca un pas in fata cele care inca mai cauta rujul ideal, rimelul sau fondul de ten ideal...
Eu sunt intr-o continua cautare! Imi doresc sa incerc tot ce e nou, sa gasesc produse mai bune decat cele care deja se afla in colectia mea, sa experimentez cu culori si texturi, sa ma joc...
Asa cum toata lumea stie, Oriflame a lansat de curand o noua gama de produse:THE ONE .
Inca de cand am vazut ca aceste produse au aparut si in Romania, m-a mancat curiozitatea sa le incerc...
Produsele The One sunt impartite in trei game,astfel:


Sunt sigura ca stiti deja ca de-a lungul timpului am folosit multe produse Oriflame si am gasit printre ele produse fara de care nu pot sa raman.
Imi doresc foarte mult sa incerc si gama de produse The One nu doar pentru ca arata foarte bine , ofera o multitudine de produse si culori insa au si preturi pentru toate buzunarele.
Fond de ten, ruj, corector, fard de ploape, pudra, rimel??? Nici nu stiu ce vreau sa incerc prima data; daca as putea, le-as lua acasa pe toate!

Ati incercat produsele din gama The One? Astept parerile si propunerile voastre in sectiunea de comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu