joi, 24 aprilie 2014

Beauty Buys: Martie & Aprilie 2014

Hello!

Azi ma prezint (mandra de mine) in fata voastra cu produsele pe care eu am dat banii in ultimele doua luni. M-am bucurat azi, trebuie sa recunosc ,atunci cand am facut un mic calcul si am realizat ca in aceste doua luni am cheltuit sub 100 lei pe cosmetice.
Adevarul este ca anul trecut am cam exagerat cu shoppingul si am ajuns sa am mini colectii din aproape toate categoriile de cosmetice asa ca acum tre sa folosesc ce am pe stoc inainte sa imi cumpar produse noi.
Cine are nevoie de 8 creme de corp incepute in acelasi timp? Eu nu!
Cum ar zice un intelept in viata: Sa trecem la traba!

  • Balsamul reparator Elseve Total Repair Extreme- am terminat deja unul, acesta este nou-nout. Are cea mai  cremoasa si cea mai groasa consistenta dintre toate balsamurile de par pe care le-am incercat pana acum. Este noul meu balsam de par preferat.
  • Gelul de dus Avon Senses My Moment- l-am avut si in trecut si mi se facuse dor de el asa ca l-am recumparat. Scrie ca miroase a violeta, vanilie si mosc.



  • Gelul cremos de curatare Avon Planet Spa Revitalising Retreat- nu usuca pielea, curata delicat, pana acum imi place insa a trecut doar o saptamana de cand am inceput sa il folosesc.
  • Masca de par cu unt de Shea Planet Spa Blissfully Nourishing- o ador!  Stiti cat de obsedata eram de masca de par Planet Spa cu ulei de masline, aceasta imi place chiar mai tare. Hidrateaza foarte bine parul si il lasa moale moale, in plus miroase mult mai bine decat cea cu masline ( dupa fiecare spalare sora mea imi zice ca parul meu miroase a caramel). Se pare ca pentru mine, mastile Planet Spa sunt cele mai potrivite dintre toate cele incercate pana acum.
  • Oja Avon nailwear pro+ in nuanta "cultured purple"- un mov deschis foarte dragut.
  • Oja Avon nailwear pro+ in nuanta "racy"- asa, in sticluta seamana cu multe alte oje din colectia mea, va trebui sa o port ca sa imi dau seama daca imi place sau nu.
  • Oja Rimmel London 60 seconds in nuanta "Alaska"- am cumparat-o sperand ca o sa imi potoleasca obsesia pentru OPI "Don't bossa nova me around" insa din pacate nu e nicicum. Am aplicat aceasta oja in 4 straturi si tot transparenta a fost. Banuiesc ca o sa fie buna pentru manichiura french insa inca o urasc( ca e atat de transparenta) si nu pot sa o folosesc.  Luand in vedere ca am fost atat de cumpatata in lunile care au trecut, cred ca merit sa imi comand oja OPI (desi stiu ca o sa mi se rupa sufletul cand o sa merg la posta sa ridic coletul si o sa trebuiasca sa platesc 50 lei pentru o oja). Sunt atat de confuza si  impartita in doua ...


Voi ce cumparaturi ati facut in ultima vreme? Ati incercat careva dintre produsele enumerate mai sus?





2 comentarii:

  1. In ultima perioada am fost destul de cumintica desi tot am mai pacatuit din cand in cand!:D
    Sa folosesti cu spor toate produsele,nu am incercat nimic din ce am vazut la tine!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Oana!
      Eu cred ca e ok sa mai pacatuim din cand in gand, ar fi extrem de greu sa nu cumparam nimic nimic... :*

      Ștergere