sâmbătă, 29 decembrie 2012

Povestea parului meu

Ca sa incepem cu inceputul,parul meu natural era lung pana la fund,saten,des si ondulat.
Odata cu trecerea anilor a trecut prin nenumarate schimbari:l-am tuns pana la umeri,a avut suvite blonde de 2 ori,a fost vopsit roscat,ciocolatiu,saten inchis,negru albastrui si apoi negru simplu.In tot acest timp nu i-am acordat atentie extraordinara,il spalam,uscam,indreptam si cam atat.E nevoie sa spun ce tare mi s-a deteriorat parul?Ei bine,foarte tare!

Cam de un an jumate m-a ajuns mania parului lung si de atunci incerc cu disperare sa-l cresc.Asa ca  azi m-am gandit sa impartasesc cu voi rutina mea de ingrijire a parului si de asemenea obiceiurile marunte care,pentru mine cel putin,fac diferenta.

Din fericire pentru mine,e suficient sa imi spal parul o data pe saptamana.Inainte de a ajunge la sampon insa,pe parul uscat imi pun tratamentul regenerator cu petrol de la gerovital:
                                                          
Il intind bine pe tot parul si stau asa 3-4 ore,timp in care citesc o revista,ascult muzica sau fac curatenie.
Urmatorul pas este spalarea.De-a lungul timpului am observat ca cel mai bine ma inteleg cu samponul Elseve Nutri-Gloss:
Cel putin pentru parul meu e un sampon foarte bun,spala bine,miroase bine si face spuna suficienta.(nu imi place samponul care nu fac spuma)
Dupa ce clatesc bine bine parul de sampon aplic balsamul din aceeasi gama,il las sa actioneze 3-4 minute si clatesc iar bine bine parul.
Apoi e randul mastii;eu o folosesc pe cea de la Avon cu ulei de masline de care sunt foarte foarte multumita.
O aplic bine pe toata lungimea parului si o las sa actioneze 10-15 minute.Dupa ce timpul a expirat clatesc din nou bine bine parul si il las sa se usuce natural.
Daca vreau sa fiu mai arajata imi intind parul.Cand parul e uscat,inainte de a folosi placa aplic lotiunea protectoare HairX de la Oriflame.
Nu stiu exact daca face ceva pentru parul meu sau nu dar sunt eu impacata sufleteste ca am folosit protectie termica inainte sa-mi pun placa fierbinte in par :))
Dupa ce parul e intins si i-am dat forma dorita aplic putin luciu pentru par tot de la HairX si sunt gata de plecare.
Parul meu in prezent e negru, lungimea nu stiu exact la ce sa o raportez dar daca il aduc in fata,e aproape pana la buric si e lucios si sanatos(sau cel putin asa pare).
Nu stiu care e produsel miraculos care mi-a ajutat parul sa-si revina insa imi place sa cred ca toate au ajutat cate putin.
Stiu ca la unele produse nu respect intocmai indicatiile de pe ambalaj insa am observat ca la mine asa functioneaza cel mai bine.
Pe langa produsele folosite mi-am mai dezvoltat cateva obiceiuri care ajuta si ele:
-nu folosesc nici un aparat ce degaja caldura pe parul ud
-incerc sa il intind sau ondulez doar o data sau maximum de doua ori pe luna
-nu folosesc elastice care au parti metalice
-imi tai varfurile despicate o data la 3 luni
-ma vopsesc maximul o data la 4 luni
-si...ceva controversat....nu ma prea piaptan.Da,stiu,ciudat dar nu imi place sa imi piaptan parul..fac acest lucru cam de 2-3 ori pe saptamana nicidecum in fiecare zi.Stati linistite nu umblu cu pene si noduri de par in cap!
Cam asta e tot ce am avut de zis si sper ca nu v-am plictisit prea tare.




Have fun!
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu