luni, 22 iulie 2013

Batalia ojelor: Rimmel London

In ultima perioada mi-am redescoperit slabiciunea pentru lacuri de unghii. Mai ales acum ca sunt si eu smechera si barosana ( s-a deschis Dm si in orasul meu) imi cumpar o oja de cate ori ies la plimbare :)) .
Pentru azi am pregatit un scurt review al ojelor Rimmel London pe care le-ati vazut in haulurile anterioare.


Prima oja face parte din colectia Salon Pro with Lycra iar nuanta se numeste 237 " Soul Session".
Este o oja nude, un nude putin rozului care imi place foarte tare.
Ambalajul este dragut, simplu iar pensula este mai grosuta, aplicarea ojei fiind mai comoda si mai rapida.
Se aplica frumos pe unghii, se poate purta si intr-un singur strat insa eu prefer doua straturi.
In ceea ce priveste rezistenta, pe unghiile mele, fara base sau top coat oja rezista cu succes 5-6 zile, lucru care pentru mine, om lenes, conteaza foarte mult.
Sticluta are 12 ml si eu am dat pe ea vreo 12-13 lei.

Cea de-a doua oja este din colectia 60 Seconds in nuanta 842 "Too cool to tango".
Ambalajul la fel, mi se pare simplu si dragut iar pensula este si ea tot grosuta, facilitand aplicarea ojei.
Culoare ojei este foarte frumoasa si ca bonus, este nevoie de un singur strat pentru a obtine o culoare opaca.
Zice ca se usuca oja in mai putin de 60 de secunde, eu as spune ca in mai putin de 100 de secunde.Oricum, este adevarat, se usuca repede, mai repede decat prima.
Singura problema pe care am intampinat-o folosind aceast oja este rezistenta. Pe unghiile mele rezista o zi sau mai putin. Acest lucru ma face sa nu imi mai doresc si alte nuante din aceasta oja pentru simplul fapt ca nu sunt eu persoana care isi face zilnic unghiile.
Sricluta are 8 ml si costa 6-7 lei.

Si, castigatoarea este : Rimmel London Salon Pro with lycra , oja care consider ca isi merita banii si pe care eu o recomand cu incredere.


Ce alte oje cu rezistenta buna puteti sa imi recomandati?




Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu