miercuri, 10 iulie 2013

DIY: Pantalonasi dragalasi dragalasi

Buna dimineata!
Eu nu sunt o persoana extrem de creativa insa si cand ma loveste inspiratia, sa fugi din calea mea!
Ieri, facand putina curatenie in casa bunicului, intr-un sertar care nu a mai fost deschis de cel putin 10 luni, am gasit danteluta, multa multa danteluta care a apartinut bunicii mele. Cautand eu printre ghemurile de dantela, am gasit una care m-a inspirat. E atat de cute incat m-am pus imediat pe treaba:

Aveti nevoie de:
  • o pereche de blugi mai vechi
  • dantela cu modelul dorit
  • o foarfeca
  • ac si ata
  • putin timp
Se imbraca blugii si se aproximeaza lunginea dorita, se face cu creta sau cu pixul  o linie care te va ghida pe unde sa tai . Se ia foarfeca si se taie. Nu iti face griji, nu trebuie sa fie perfect!
Eu am ales sa pun danteluta asa:


Se ia ghemul de dantela si se masoara roata roata fiecare picior. Trebuie lasata mai lunga cu 1 cm bucata de dantela decat ce ai masurat. Tot ce iti mai ramane de facut este sa cosi. Eu nu stiu sa cos decat  la nivel de clasa a 2-a, la ora de lucru manual si m-am descurtat, daca eu pot, sunt sigura ca oricine poate.
Mi-a trebuit cam o ora pana sa fie gata si acesta e rezultatul:


Pentru ca mi-a placut cum arata dantela si pe buzunarele din spate, am cusut putina si acolo:

Eu sunt destul de mandra de rezultat si sunt sigura ca o sa port mai des blugii decat inainte. Nimeni nu m-a crezut ca eu i-am facut. Bunicul meu a crezut ca atunci i-a adus curierul, mama era sigura ca i-am dus la cineva sa ii coase iar tata m-a intrebat daca am lipit dantela sau ce am facut ?!?!!
Cea mai draguta a fost sora mea care a asistat la tot procesul si care, atunci cand am terminat a spus ca data viitoare cand vede o croitoreasa, ii pupa mana.
Va plac noii mei pantaloni scurti?



Have fun!

4 comentarii: