marți, 30 iulie 2013

Hits and Misses: Produse pe care le-am consumat 8

A trecut exact o luna de la ultima postare de acest gen si sunt foarte mandra de mine, am fost o adevarata devoratoare de produse luna aceasta. Nu ca ar conta foarte tare pentru ca imediat ce am facut putin loc in sertar, s-a umplut la loc. Do I have a problem or what?!
Sa trecem la treaba:



  • Gel de dus "Lacramioare inflorite" de la Yves Rocher- mi-a placut foarte tare, a aparut si la favoritele lunii iunie. Asta trebuie sa insemne ceva, nu? Cu siguranta il voi recumpara la un moment dat.
  • Gel de dus Discover Scandinavia de la Oriflame- un gel de dus cu miros fresh,racoritor. A fost un adevarat rasfat in zilele caniculare din luna aceasta. Sunt mari sanse sa fie racumparat.



  • Crema de corp  Planet Spa Indulgence de la Avon-  mi-a placut foarte tare, i-am facut si un review aici. Da, probabil in anotimpurile racoroase o sa o recumpar.
  • Crema anticelulitica Swedish Spa de la Oriflame- o folosesc destul de des, nu chiar in fiecare zi asa cum obisnuiam sa o folosesc ( imi e si mie lene)  , am impresia ca isi face bine treaba si am recumparat-o deja.
  • Crema de corp Skin So Soft cu particule aurii- nu am consumat-o. Zace in dulapul meu de vreo 2 ani si am folosit-o doar de 3-4 ori. Nu mi-a placut, particulele acelea sclipicioase se transferau pe haine, lucru care pe mine m-a enervat destul de tare. A expirat, o arunc, nu o recumpar.
  • Crema de corp Amazonia de la Oriflame- mi-a picat atat de bine sa o folosesc anul trecut la mare, dupa o zi de stat la plaja...Imi place aceasta crema, are un scurt review aici . As recumpara-o!

  •  Crema pentru picioare si coate cu unt de Shea african Planet Spa, Avon- a fost o crema foarte hidratanta cu un miros placut insa prea puternic pentru gustul meu. Am folosit-o seara- aplicam o cantitate generoase pe picioare, imi luam o pereche de sosete si ma puneam la nani. Dimineata aveam picioare fine si hidratate. Eu zic ca merita recumparata.
  • Deodorant antiperspirant cu mango si jojoba Nature Secrets, Oriflame- miroase atat de bine...Asa cum am mai spus, nu face fata ziua pe canicula insa ca si deodorant de seara e perfect. Am recumparat produsul cu alta aroma insa nu imi place chiar asa tare ca acesta. L-as recumpara.
  • Dischete demachiante Caterine- au fost ok, le-am recumparat, nu pot sa spun mare lucru despre ele.
  • Mascara Super Drama de la Avon- mi-a placut foarte tare spre finalul vietii ei. Separa genele, le alungea si oferea si putin volum...Deoarece sunt si alte mascara care-mi plac la fel de tare sau chiar mai tare, nu cred ca voi recumpara acest produs.
  • Mascara Super Shock Max de la Avon- mi-a placut insa prefer mascara Super Shock clasica. Nu il voi recumpara .
  • Mostra ruj Avon Luxe in nuanta Provocative Pink-am aruncat acest rujulet in portfard si l-am tot folosit pana l-am terminat. Imi place nuanta, ma bate gandul sa cumpar rujul insa mai stau putin, poate-mi trece.
  • Lac de unghii Miss Sporty- mi-a placut foarte tare, arata dragut pe unghii. L-am purtat atat singur cat si la manichiura frantuzeasca. Da, cred ca o sa-l recumpar.


  •  Ulei pentru camera cu miros de Lacramioare de la Aroma Land- da, stiu, foarte random insa eu iubesc aceste uleiuri. Imi fac camera sa miroase foarte bine si pe mine ma relaxeaza. Am avut si alte arome, mi-au placut toate si din acest motiv am ales sa va spun si voua despre ele.
Asta e tot pentru azi. Urmeaza un birthday haul si ma gandesc sa postez si un OOTD .Nu stiu, ma mai gandesc...
Ati incercat aceste produse? Va plac/ nu va plac?




Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu