luni, 16 septembrie 2013

Huge Collective Haul II

Am revenit cu partea a 2-a a haulului meu. Acum va prezint produsele de machiaj si ingrijire in posesia carora am intrat in ultima perioada.

  • Parfum Basic Instinct de la Victoria's Secret-are 75 ml si este un parfum puternic si placut in acelasi timp.Persista mult timp pe piele si notele sale sunt: orhidee,trandafir, gardenie,caise, pruna, patchouli.
  • Crema de corp Love my body cu orhidee si bambus de la Victoria's Secret-este cea mai hidratanta crema de corp pe care am incercat-o vreodata. Are 450 ml si un miros placut, floral care persista mult timp pe piele.
Din Dm am cumparat:

 
  •  Mascara Rimmel London Scandaleyes retro glam-sunt multumita de acest produs, este un rimel bun, nu lipeste genele, nu ma fac toata rimel daca clipesc si nu e uscat. La-m gasit la reducere cu 11-12 lei.
  • Ruj Maybelline Color Whisper in nuanta "Lust for blush"- mi-am dorit foarte tare acest produs si sunt fericita ca dupa multa asteptare e al meu. L-am cumparat la pret intreg, 35 lei.
  • Oja Miss Sporty Metal Flip in nuanta "010"- arata foarte bine pe unghii, foarte foarte bine. Este o oja perfecta pentru toamna. Nu tin minte exact pretul insa presupun ca a costat vreo 7 lei.
Am plasat o comanda pe 1001cosmetice.ro:


  •  Oja Essence Class of 2013 in nuanta "04- Alpha Better Gamma"- este o oja super draguta. Arata frumos pe unghii, se aplica si se usuca usor. Acum vreau si nuanta 03. Costa 6.5 lei.
  • Mascara MeybellineThe Rocket Volum Express-mi-am dorit aceasta mascara de cand am vazut ca a aparut si la noi. Pe site costa acum 26 lei si nu am putut sa nu il comand. Imi place foarte foarte tare, este exact cum ma asteptam, singura mea problema este ca se indeparteaza de pe gene destul de greu.Asta insa nu ma impiedica sa il folosesc.
De la Avon mi-am luat:
  •  Crema de dus Senses Winter Cocoon- miroase a vanilie, este cremos si din aceasta cauza mi-am luat 2 bucati. Abia astept sa le folosesc.
  • Balsam de buze cu Vanilie Avon Naturals-este un balsam bun insa ma asteptam sa aiba un miros mai puternic de vanilie. Nu sunt chiar atat de incantata de acest produs.
Si, de la Oriflame mi-am cumparat:

  •  Crema de dus Nature Secrets cu grau si cocos- am avut acest produs in trecut si mi-a placut foarte tare asa ca m-am gandit ca este timpul sa il recumpar. Miroase atat de bine...
  • Blush Giordani Gold Incontro- de cand l-am vazut prima data mi s-a parut un blush superb.Blushul pe care il aveam era cam vechi asa ca m-am decis sa il inlocuiesc cu acesta. Pretul mi se pare destul de piperat pentru un produs Oriflame dar acum zic ca isi merita banii.
  • Crema de ochi Optimals Seeing is Believing- aveam nevoie acuta de o crema de ochi. Aceasta este foarte hidratanta si sunt curioasa cum se va comporta pe termen lung.
  • Parfum roll-on Love Potion-asa cum poate unele stiti, acest parfum este preferatul meu de la oriflame. L-am cumparat in varianta mica ca sa pot sa il iau cu mine peste tot. Il ador.
  • Am primit si o mosta a noului parfum My Red by Demi- mioase divin...chiar imi place foarte tare si ma gandesc sa il cumpar ...sa vedem doar cat costa...


Asta e tot pentru azi dar stati pe aproape, o sa revin cu reviewuri si alte hauluri cat de curand.


Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu