vineri, 20 septembrie 2013

Let's talk about Lip care!

Nu stiu voi cum sunteti insa eu inca suspin dupa zilele calduroase de vara...S-a facut brusc atat de frig incat era cat pe ce sa-mi scot cizmele de la naftalina! Da, stiu, e abia septembrie, insa zau ca imi e atat de frig mai ales seara ca as putea sa jur ca a sosit direct iarna...
Asa cum am mai mentionat si in alte randuri eu sunt o persoana uscata: piele uscata, par uscat, buze uscate.
Azi o sa va vorbesc putin despre produsele pentru ingrijirea buzelor pe care le folosesc in prezent si de care pot sa spun ca sunt multumita. Ideea postarii nu imi apartine, am vazut-o la Deeb , mi-a placut, am preluat-o!


  • Balsam de buze Balea Young cu miros de acadele-un produs bunicel, miroase frumos, dulce si ofera o hidratare multumitoare buzelor. Imi place!
  • Balsam de buze Avon Naturals Vanilla-sunt dezamagita de acest balsam pentru ca nu miroase a vanilie...cel putin eu nu simt. Ca si hidratare, se descurca mai bine decat cel de la Balea.
  • Nivea Lip Butter Raspberry Rose-despre acest produs am auzit o multime de pareri. Arata dragut, miroase delicios, pentru buzele mele este suficient de hidratant dar lasa intr-adevar o pelicula roz-albicioasa dupa care nu ma omor dar nici nu ma deranjeaza. Acesta este balsamul meu de buze favorit!
  • Avon Naturals Essential Balm cu piersica si bumbac- un produs foarte hidratant, cu miros placut, se simte pe buze si prefer sa il folosesc seara, inainte de culcare.
  • Oriflame Tender Care- am inceract aproape toate variantele acestui produs (cea cu cocos mi-a scapat) si mi-au placut toate. Acesta este cel cu migdale, miroase foarte foarte bine, hidrateaza bine buzele si o cutiuta din aceasta ma tine o vesnicie...

Voi ce produse pentru ingrijirea buzelor folositi?



Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu