marți, 10 septembrie 2013

Hits and Misses: Produse pe care le-am consumat 9


A trecut destul de mult timp de la ultima mea postare cu empties si, spre rusinea mea, de atunci si pana in prezent nu am reusit sa termin foarte multe produse. Atatea cate sunt, vi le arat si va impartasesc parerea mea sincera despre ele.
Am terminat:
  • Gel de dus cremos Orez violet de la Yves Rocher- l-am folosit primul dintre toate si mi-a placut foarte tare. Lasa pielea fina si frumos mirositoare. Il voi recumpara!
  • Gel de dus cremos Cafea din Brazilia de la YR- este gelul meu de dus preferat dintre toate cate am incercat pana acum. Mai am unul insa cand il termin si pe acela, sigur il voi recumpara.
  • Gel de dus cremos Floare de bumbac- l-am terminat in aceasta saptamana si deja imi  lipseste. Miroase foarte bine, e cremos, nu usuca pielea, ce sa-i mai cer?
Concluzii:
  1. Imi plac foarte tare gelurile de dus YR
  2. Preferatele mele sunt cele cu consistenta cremoasa.

  • Lotiune de corp Hawaii Pineapple de la Balea- a aparut si in postarea cu favoritele lunii iulie , ziceam si atunci ca imi place foarte tare. Am consumat-o pana la ultima picatura si consider ca pentru mine e cea mai potrivita lotiune de corp pentru vara. Daca o sa o gasesc vara viitoare, cu siguranta o sa o cumpar.
  • Exfoliant de corp cu capsuni de la Avon- miroase atat de bine...atat de bine...mi-a placut acest exfoliant si o sa il recumpar.

  •   Gel pentru picioare Feet Up cu grapefruit de la Oriflame-nu mi-a placut foarte tare. A fost prea apos si prea putin hidratant pentru picioarele mele. Nu il voi recumpara.
  • Stick corector Pure Nature de la Oriflame- il folosesc de fiecare data cand imi apare cate un cos si il usuca foarte rapid. Este un produs pe care il recomand si pe care il voi recumpara.
  • Oja Perfect Chic nuanta 17-mi-a placut insa e veche si lipicioasa si trebuie aruncata. Nu cred ca o sa o recumpar.
  • Oja cu sclipici Orkide- nu m-am dat in vant dupa ea, s-a uscat si nu am de gand sa o recumpar.
  • Oja Color Trend nuanta Gold Flecked- am iubit oja asta. Arata atat de bine in orice combinatie...Am folosit tot cat era lichid iar sclipiciul pe pe peretii sticlutei pur si simplu s-au dizolvat.Daca o sa mai apara in catalog, sigur o sa o recumpar.
  • Doua oje cu pensula subtire de la Le Max- au fost bune si s-au consumat repede. Posibil sa le recumpar.
  • Servetele umede bella baby- sunt bune la casa omului. Le folosesc la orice de la srersul pe maini sau chiar fata pana la stersul pantofilor. Am cumparat acum alte servetele umede insa posibil sa revin si la acestea.
  • Betisoare de urechi Ipek- le folosesc ca sa sterg oja din jurul unghiei atunci cand ma pocesc (mereu). Un pachet din acesta imi ajunge aproape un an.


 Voi ce produse ati consumat in ultima perioada?


Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu