sâmbătă, 31 august 2013

Haul: Avon C12

Buna dimineata!
Nu-i asa ca va era dor de un haul Avon?? :)) Asa ma gandeam si eu!
Oricum, am primit ieri ultima comanda si, ca de obicei, va arat si voua ce mi-am comandat.
Sa vedem:
Si acum, pe rand:
  • Outspoken Fresh by Fergie ( EDP)- acest parfum nu m-a tentat niciodata cu adevarat. Luna aceasta am putut sa il iau aproape gratis asa ca am hotarat sa-i dau o sansa. Sticluta e draguta si mirosul la fel. Nimic iesit din comun. Este un parfum placut si atat.
  • Ultra Sexy ( EDT)- imi place foarte tare. Pana si cutia in care a venit ambalat parfumul mi se pare adorabila, de sticluta sa nici nu mai vorbim. Asa cum stiti, iubesc parfumul Nina by Nina Ricci si, in perceptia mea, acest parfum seamana destul de tare cu Nina.Am un nou parfum preferat de la Avon!
  • Advance Tehniques  strengthen & protect - Tratament Leave-in- mi-am dorit ceva nou pentru ingrijirea parului si mi-am cumparat. Nu am incercat  inca acest tratament insa, ca o prima impresie pot sa va spun ca miroase ciudat pentru un produs de ingrijire a parului, miroase a guma de mestecat mentolata. Doar mie mi se pare ciudat acest lucru?
  • Ruj Ultra Color in nuanta "Proper Pink"-imi place ambalajul, rezistenta, formula insa nu imi place culoarea pe care am ales-o. Cateodata am impresia ca intentionat aleg cele mai ciudate/urate nuante de ruj. Voi incerca in campania viitoare alte nuante, sa speram ca mai reusite decat aceasta.
  • Colier Rehana- l-am cumparat fara sa ma gandesc pentru ca, daca ma gandeam, nu il cumparam. Nu e chiar stilul meu insa sunt sigura ca o sa il port, dupa ce l-am incercat, imi place cum arata.
  • Set cercei Vicky- setul contine 6 perechi de cercei din care imi plac 3. Sa va arat cerceii mai de-aproape:
Si am primit cateva mostre:




  •  Erau trei mostre de parfum Ultra Sexy pe care le voi da mai departe ca doar am parfumul si o mostra  a rujului Ultra Color in nuanta "Chic", nuanta care, spre surprinderea mea imi place. Ma gandesc serios sa imi comand aceasta nuanta de ruj, potrivita pentru anotimpurile care urmeaza.


Asta e tot pentru azi, sper sa va placa!
Voi ce cumparaturi ati facut in campania 12?


Have fun!

2 comentarii:

  1. Abia astept sa imi comand si eu rujul ultra color, eu ma gandesc la nuanta Pout... si cred ca o sa imi iau si eu Outspoken Fresh daca tot e la pretul asta la care l-ai luat si tu :)
    Te astept si pe blogul meu :) http://beauty-makeup-life.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata bine in catalog nuanta Pout! Eu nu ma pot decide, sunt atat de multe nuante care cred eu ca mi-ar placea incat greu o sa ma opresc la 2, max 3.
    Trec acum si pe la tine... :*

    RăspundețiȘtergere