miercuri, 7 august 2013

Review: Trusa cu pensule pentru machiaj Oriflame

In ultimul meu haul Oriflame va aratam setul de pensule si spuneam ca o sa revin cu un review imediat ce mi-am format o parere despre ele.
Acel moment a sosit destul de repede deoarece pensulele mi-au placut din prima si in plus, acest set de pensule o sa fie disponibil din nou cu 50 lei in campania 13 asa ca m-am gandit ca postarea o sa fie utila pentru fetele care se gandesc sa le cumpere.
Asa arata ele:
Mie personal imi place foarte tare ambalajul lor. Acest etui pe langa ca este util si protejeaza pensulele mai e si dragut si da masutei mele de machiaj un aspect mai...profi.
Setul contine 5 pensule :
  • pentru tus de pleoape
  • pentru anticearcan
  • pentru fard de pleoape
  • pentru conturare/pometi
  • pentru pudra
Pensulele  au maner transparent pe care scrie doar Oriflame Sweden iar lungimea pensulelor este intre 16.5 si 17.8 cm. Trei dintre pensule sunt din par natural iar doua din fire sintetice ( cea pentru anticearcan si cea pentru tus).
  • pensula pentru pudra este cea mai mare din parcare. Din 3 miscari am aplicat pudra pe toata fata, este fina, nu zgarie
  • pensula pentru conturare este unghiulara, perfecta pentru blush/bronzer/iluminator
  • pensula pentru anticearcan este plata si destul de subtirica dar cu toate astea isi face bine treaba
  • pensula pentru fardul de pleoape este destul de deasa si eu o folosesc pentru amestecarea culorilor
  • pensula pentru tus este prea mare pentru o pensula pentru tus ( daca va plac liniile de tus groase, go for it) asa ca eu o folosesc fie pentru ruj fie pentru aplicarea fardului pe pleoapa inferioara.
Pensulele nu pierd par in general insa atunci cat le-am spalat, au cazut cateva fire, nimic de speriat.
In concluzie, eu sunt foarte multumita de ele, imi plac mult si sunt sigura ca o sa le folosesc mult si bine.
Pretul setului este de 75 lei insa, asa cum am mai spus, in campania 13 vor costa 50 lei.

Le-ati incercat? Va tenteaza?






Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu