luni, 5 august 2013

Saptamana mea in imagini 1

Buna dimineata !
Ce faceti, cum v-a trecut saptamana?
Mie incep sa-mi placa din ce in ce mai mult postarile de genul  "my week in photos" asa ca am decis sa incep sa fac si eu astfel de postari.

Luni: Mi-am pictat unghiile cu oja mea preferata de la Oriflame .
         Biscuitii Belvita si o cana sanatoasa de apa cu sirop formeaza micul dejun in fiecare zi. Am ajuns la concluzia ca  mie  nu imi place apa.     


Marti : Am putut insfarsit sa arunc "gunoiul" pentru ca am scris postarea cu produse terminate.
Am mancat mult prea multa ciocolata. Un lucru la care nu o sa spun "nu" niciodata este ciocolata.
Mi-am scos costumul de baie de la naftalina si am iesit putin la soare. Am rezistat doar o ora dupa care m-am intors in casa la racoare.


Miercuri : Mi-am pictat unghiile in alta culoare, de data aceasta de la Avon. Spalasem niste haine cu mana si mi s-au rupt doua unghii asa ca le-am taiat pe toate.
Cred ca am mai pomenit ca nu prea mananc carne, exceptie fiind pieptul de pui care imi place.Inlocuitorul meu pentru carne e soia, arata exact ca si carnea, e buna la gust si nici un animal nu a trebuit sa moara ca sa ma satur eu. Aceasta tocanita cu soia e preferata mea, as putea sa o mananc zilnic.
La noi, vara,  limonada are foarte mare trecere iar mie imi place tare tare tare.

 Joi: Acest sapun Dove are o culoare adorabila si miroase extrem de bine. Mi s-a parut ca se potriveste cu unghiile mele asa ca i-am facut o poza. :)
M-am uitat la cel mai nou episod din Pretty Little Liars; imi place foarte tare acest serial.

Vineri: A facut sora mea clatite americane, sunt foarte foarte bune cu sirop de caramel deasupra.
Ne-am racorit cu o portie buna de limonada.
Sambata: Am fost prinsa toata ziua cu treburi iar spre seara cand am avut un moment de respiro, am rasfoit niste reviste.

 Duminica: M-am uitat la filmul The Big Wedding , o comedie romantica, genul de film care mie imi place cel mai mult dupa care am plecat la prietenul meu si ne-am petrecut restul zilei impreuna. Ne-am uitat la Minority Report, un film de actiune/sf care ne-a tinut in suspans pana la sfarsit.



Asta e tot pentru azi, revin maine cu un review. Sa-mi spuneti daca va place aceasta postare si daca sa mai fac sau nu. Va doresc o super-saptamana!







Have fun! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu