luni, 12 august 2013

Saptamana mea in imagini 2

Buna dimineata!
Azi e luni, a mai trecut o saptamana...
Asa repede trece timpul ca nici nu imi vine sa cred...
Va arat azi pozele saptamanii trecute:

Luni: M-am uitat la cateva filmulete pe youtube.Asta fac mereu atunci cand ma plictisesc.
Mi-am pictat unghiile cu oja Avon in nuanta Fast time teal. Din pacate, a rezistat pe unghii doar o zi si un pic :( .


Marti: Am mancat cartofi fierti cu tocanita de soia si am studiat invitatiile la nunta...Aceasta de sus mi s-a parut destul de simpatica. Imaginile sunt caricaturile mirilor si spun povestea lor. Pe langa asta mai avem de onorat 3 invitatii la nunta si un botez. Doar la noi e asa val de evenimente?

Miercuri: Am studiat catalogul Oriflame si am incercat sa reduc lista de dorinte iar apoi mi-am pus la treaba paletele si palututele in incercarea de a  realiza un machiaj frumos.

Joi: Am avut o tentativa de pranz sanatos insa am decis pana la urma ca pieptul de pui e mai bun cu maioneza decat fara :))
O noua culoare pe unghii, de data aceasta e Essence-Grey-t to be here.

Vineri: Nelipsitii biscuiti Belvita fac casa buna cu pepenele galben. Ador gustul de pepene galben...Voi nu?
Am baut si o portit sanatoasa de limonada.



Sambata: Da stiu ca sunt foarte nesanatosi si ca ar trebui sa stau departe de ei ...dar sunt atat de buni...atat de buni...Nu mananc des cartofi prajiti...poate o data intr-o luna... Se vede si putina limonada . Beau zilnic limonada, de mai multe ori pe zi :))
M-am uitat la Universitatea Monstrilor si mi-a placut...
Duminica: Am fost la bunica. A fost ziua ei de nastere si pe langa multa mancare, am mancat si mult tort. A fost foarte bun.


Saptamana voastra cum a fost?



Have fun!

2 comentarii:

  1. Eu abia vara asta am descoperit ca ador pepenele galben!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai bine mai tarziu decat niciodata :)
      Nici mie nu mi-a placut mereu, cand eram mica mi se parea de-a dreptul scarbos :)

      Ștergere