marți, 27 august 2013

Haul si prime impresii: Avon C11

Buna dimineata dragele mele!
Dupa o scurta pauza neintentionata revin azi cu un haul care contine produsele cumparate de la Avon in campania trecuta.
Sa trecem la treaba:
Doua lacuri de unghii:
  • Top coatul Opal- nu spun ca e urat, spun doar ca nu e chiar asa frumos cum mi-as fi dorit. Atunci cand il aplic e ca si un lac transparent cu 2-3 bucatele de sclipici ratacite. Nu m-a impresionat!
  • Lac de unghii Nailwear pro+ in nuanta "Habanero it girl"-este un lac portocaliu-maroniu purtabil. Nu e oribil insa nici nu stiu eu ce nuanta superba nu e. Ce m-a impresionat in schimb este rezistenta ojei. A rezistat eroic pe unghiile mele aproape 4 zile ceea ce e wow pentru o oja Avon.
  • Mascara Super SHOCK- este mascara mea favorita de la Avon si nici macar nu am realizat ce mult mi-a lipsit pana cand nu am incercat-o din nou. Separa genele, le alungeste si le da un aspect frumos, natural. Nu incarca, nu lipeste, nu se scutura de pe gene, nu se intinde pe toata pleoapa cand clipesti. Este un produs foarte bun, cu siguranta intra in top 5 produse must have de la Avon.
  • Demachiantul Extra Lasting- nu stiu la ce ma asteptam insa nu imi place. Sa-l folosesc pe fata nu pot, senzatia uleioasa "ma sufoca" iar la ochii pisca de-ti dau lacrimile.Nu stiu ce o sa fac cu el.

  • Set de cercei Tilly- sunt adorabili! Capsunele, mere, inimioare, fluturasi,perlute mov si albe...Cum sa nu-ti placa?Sunt sigura ca o sa ii port pana cand o sa-i pierd...


Voi ce cumparaturi ati facut in ultima perioada?



Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu