marți, 13 august 2013

Haul si prime impresii: Oriflame C11

Buna dimineata!
Asa-i ca va era dor deja de un haul Oriflame? :))
Ieri am primit mult-asteptata comanda si sunt multumita de tot ce am cumparat. Pentru ca am incercat deja o data fiecare produs, aceasta postare nu o sa fie un simplu haul ci si o postare cu primele impresii .
Sa trecem la treaba!

Mi-am cumparat:
  • Skin Dream BB Cream 5-in-1 Beauty Balm-am asteptat atat de tare acest produs...trebuie sa recunosc, aveam asteptari destul de mari de la el. L-am incercat dimineata la prima ora si nu m-a dat pe spate. Se intinde destul de greu, are un miros usor neplacut si nu are o consistenta asa placuta ca cel de la Anew Vitale care ramane in continuare favoritul meu.Dupa o utilizare mai indelungata o sa revin cu un review. Tare sper sa ma faca sa-l plac!
  • Trusa pentru sprancene-sunt foarte incantata de ea. Am auzit doar lucruri bune despre aceasata trusa si pot sa confirm, este un produs care merita cumparat. Fardurile sunt pigmentate, se aplica usor si rapid si pana si periile acelea pot sa fie folosite.
  • Pensula de blending- este mare si destul de deasa, o sa fie perfecta pentru combinarea/estomparea culorilor, este din par de capra si trebuie neaparat sa fie spalata. Miroasa atat de urat...
  •  Lac de unghii Giordani Gold in nuanta "Royal Red"- este o nuanta foarte frumoasa de rosu, se aplica frumos si usor pe unghii, cu un singur strat se obtine nuanta din sticluta si si de uscat se usuca destul de repede.Imi place foarte tare!
  • Parfum solid Enigma Dare to Dream-are 2 grame, un ambalaj adorabil si foarte practic si pe langa asta , miroase si foarte foarte bine. In ceea ce priveste persistenta nu depaseste 2 ore insa e ok, este atat de mic ca poti sa-l iei cu tine peste tot si sa-l reaplici de cate ori e novoie.
  • Sapun Nature Secrets cu aloe vera si pepene rosu- cred ca va imaginati si voi ce bine miroase... Am facut o mica obsesie pentru aceste sapunuri si in ultima vreme fiecare comanda a continut si un sapun Nature Secrets. Acesta este al treilea pe care il incerc si sunt sigura ca nu o sa fie ultimul.
  • Crema pentru picioare Feet-up Fresh berries cu extract de coacaze negre-nu doar ambalajul ci si crema e mov. Miroase foarte foarte foarte bine a coacaze...parca a guma de mestecat cu coacaze :)). Nu stiu insa ideea e ca miroase superb.
Asta e tot ce m-am cumparat in campania 11 si deja ma gandesc la c12 ( cred de pe fiecare pagina a catalogul 12 mi-ar placea sa-mi cumpar cate ceva).
Voi ce cumparaturi ati facut in aceasta perioada?




Have fun!

Un comentariu:

  1. Buna/Salut , numele meu este Alexandru , un mic blogger si observ ca ai un blog superb .
    As dori daca se poate sa facem schimb de linkuri/bannere cu blogul tau , imi place .
    Adresa blogului meu : www.descopera-travel.blogspot.ro ( page rank 3). Astept un raspuns pe site-ul meu intr-un comentariu la o postare sau pe buboal_photography@yahoo.com
    As dori daca vrei sa imi dai un like la acesta pagina de facebook : www.facebook.com/descoperatravel .
    Like te rog la pagina .
    Multumesc !!!

    RăspundețiȘtergere