joi, 24 ianuarie 2013

NOTD: "French glitter"


Eu sunt 100% adepta manichiurii frantuzesti. Mi se pare cea mai eleganta si clasica alegere atunci cand vine vorba de unghii. 
Dupa parerea mea se potriveste atat unghiilor scurte cat si celor lungi, atat celor patrate cat si celor ovale/alungite.




Este destul de usor de realizat si nu ai nevoie de prea mult talent sau prea multa rabdare.
Dupa ce am aplicat un strat de oja transparenta, am "pictat" cu un lac cu pensula subtire de la "Eveline Cosmetics" varful unghiilor cu alb. Dupa ce acesta s-a uscat, am aplicat un strat din oja " Miss Sporty - Et Voila French Manicure" pe toata unghia iar apoi cu ajutorul unei scobitori am trasat o linie de sclipici auriu (Avon ColorTrend "Gold Flecked") pe unghia degetului mare si  inelar.
Eu sunt foarte incantata de rezultat si cu siguranta o sa mai port exact acelasi model si cu alte ocazii.




Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu