vineri, 11 ianuarie 2013

Top 10 seriale preferate

Eu urmaresc foarte multe seriale...foarte foarte multe.
Acum m-am gandit si am incercat sa intocmesc un top 10 seriale pe care le urmaresc cu cea mai mare placere.

Locul 1: Sex and the city

Este serialul meu preferat din toate timpurile. L-am vazut deja de 2 ori in intregime si acum ma bate gandul sa-l revad .Iubesc povestea,personajele, actritele,hainele,tot. Mi se pare serialul perfect. Singurul meu regret este ca Carrie a ramas cu Big..eu tare speram la o impacare cu Aidan. Nu-mi place Big.

Locul 2: Gossip Girl
Am urmarit serialul de cand a inceput sa fie cunoscut la noi si sunt tare trista ca s-a terminat. Personajul meu preferat este Blair si cel mai antipatic personaj mi se pare Dan. Nu l-am placut de la inceput si la final cu atat mai putin.

Locul 3: The Vampire Diaries
Ceva la vampiri, varcolaci, vrajitoare mi se pare fascinant. Imi plac mult personajele si pana in ziua de azi sper ca Elena sa ramana cu Damon. 

Locul 4: Dr House
Acest serial mi se pare foarte foarte interesant.Imi place personajul Dr House si imi place cum rezolva ei cazurile extrem de rare si complicate in fiecare episod.

Locul 5: Hart of Dixie
Aici imi plac toate personajele.Este un serial tare tare dragut si haios. Am plans la episodul in care Crazy Earl ingropa banii in curte ca sa ramana mostenire baietilor. Imi e tare drag Earl cum incearca din cand in cand sa fie un tata bun.

Locul 6: One Tree Hill
Cel mai tare mi-au placut Brooke si Nathan. Imi plac serialele de acest gen si imi plac serialele cu final fericit.
Dupa parerea mea este un serial plin cu lectii de viata.

Locul 7: Friends

Am iubit acest serial .Este unul vechi si bun!Este haios si frumos si nu stiu care e cuvantul perfect pentru a-l descrie. Nu l-am mai vazut de mult timp. Poate ar trebui sa fac un maraton de "Friends" intr-o seara sa-mi reimprospatez memoria.

Locul 8 : Married...with children
Cred ca acesta este cel mai amuzant serial ever. Am ras cu lacrimi aproape la fiecare episod.

Locul 9: New Girl
Acesta este un serial descoperit recent.Personajele sunt tare haioase si pana acum mi-a placut fiecare episod. Sper ca la final Jess sa fie cu Nick. Ar forma un cuplu adorabil. Tot serialul e adorabil.

Locul 10: Modern Family


Modern family este un serial tare simpatic.Este usor si amuzant si foarte potrivit zilelor noastre.Mie imi place si acesta foarte mult.
Voi ce seriale urmariti?



Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu