marți, 8 iulie 2014

Beauty Buys: Iulie 2014

Hello!

Acum ca am terminat cu tot stresul si toate grijile legate de examenul de licenta, este vremea sa-mi indrept atentia inspre blog. Pentru a incepe cu dreptul acest nou capitol din viata mea, va voi arata azi micile cumparaturi pe care le-am facut in aceasta prima saptamana a lunii iulie.

La inceputul lunii, chiar pe 1 iulie, am intrat in DM sa vad ce e nou... Evident, nu am putut sa plec cu mana goala:

  • Din gama  Argan de la Farmec Natural mi-am cumparat atat crema pentru conturul ochilor cat si crema antirid. De cand le-am cumparat le folosesc zilnic si m-au cucerit. Crema de ochi hidrateaza bine zona din jurul ochilor in timp ce crema de fata lasa tnul foarte fin si hidratat, fara pelicula grasa. Ambele produse au un miros foarte discret si intra foarte repede in piele.  Pe langa ca sunt foarte bune, mai sunt si incredibil de ieftine (cred ca am platit 20 de lei pentru amnadoua).
  • Ojele Rimmel London din colectia Rita Ora au stat cuminti pe lista mea de dorinte de cateva luni. Acum le-am gasit in Dm si nu am putut sa nu imi satisfac curiozitatea. Mi-am ales nuantele "Pillow talk" si " Breakfast in bed" , desi in poza par similare, prima e o nuata baby blue iar a doua un verde menta. Doar pe una dintre ele am incercat-o insa nu am fost impresionata. O sa urmeze un review.
Apoi, nu se putea sa intre in posesia mea un catalog Avon si sa nu imi aleg nimic. Nu-i asa?

  • Masca de par Planet Spa Amazonian Treasures trebuia sa fie a mea. S-a lansat in campania 9 , miroase a inghetata de fructe de padure si este la fel de buna ca si celelalte masti Planet Spa pe care le-am incercat.
  • Din aceeasi gama am ales si exfoliantul cremos pentru corp. Are un miros divin, mai puternic decat cel a mastii de par. Exfoliaza pielea fara a o zgaria sau a o usca asa cum am patit cu alte produse de acest gen. Este un produs care mai mult ca sigur imi va fi aliat de nadejde in aceasta vara.
  • Sprayul pentru corp Avon Naturals cu orhidee si coacaze are 100 ml, un miros placut, nu prea puternic. Este perfect pentru zilele calde de vara.
  • Lacul de unghii Speed Dry in nuanta "Turquoise pop" este nuata perfecta pentru vara. O port acum pe degetele de la picioare si arata foarte bine, ma simt ca o sirena :))
  • Lacul de unghii Gel Finish in nuanta "Dazzle pink"  este un roz-piersicuta foarte dragut si discret. O sa apara maine pe blog intr-o postare separata.




Asta e tot pentru azi, sper ca v-a facut placere si pofta de shopping scurta mea postare...
Ce bunatati ati cumparat in ultima perioada?

4 comentarii:

  1. Ce nuante frumoase au lacurile de unghii,toate imi plac! <3
    Eu in ultima perioada m-am rasfatat cam mult,am cumparat diverse cosmetice.:)
    Sa le folosesti cu drag pe ale tale.Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti plac!
    Eh, trebuie sa ne rasfatam din cand in cand... Sa le folosesti sanatoasa!
    Multumesc frumos! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce nuante frumoase au lacurile de unghii! Eu nu prea multe, o crema hidratanta si un gel de curatare de la bioderma, o mascara waterproof si un exfoliant..
    Sa le folosesti cu placere! :*

    http://corinabadescublog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti plac!
      Sa folosesti sanatoasa tot ce ti-ai cumparat... :*

      Ștergere