vineri, 25 iulie 2014

Review: Exfoliant pentru corp Planet Spa Amazonian Treasures, Avon

Hello!

Azi o sa vorbesc putin despre un produs pe care l-am folosit intens in ultimele doua saptamani si care imi place mai mult decat speram. Este vorba despre exfoliantul cremos pentru corp cu fructe de acai si fructe de padure de la Avon din gama Planet Spa Amazonian Treasures.


Asa cum probabil stiti, gama Planet Spa este preferata mea dintre toate gamele Avon si nici de aceasta data nu m-a dezamagit. Produsul vine ambalat intr-o cutiuta din plastic tare, transparent cu capac mov si auriu.


Odata deschis capacul, iti atrage privirea culoarea produsului, un mov intens. In acelasi timp, iti capteaza atentia si mirosul puternic de fructe de padure, un miros suberb, delicios, minunat...



Aplicat pe piele, se poate observa consistenta produsului, este intr-adevar un produs cremos, cu mici particule fine exfoliante si rasfirati ici-colo gasesti si samburi de fructe de padure. Acest exfoliant nu usuca pielea, o cantitate mica de produs este suficienta pentru exfolierea intregului corp iar mirosul ramane pe piele si dupa clatire.

Se recomanda folosirea lui de 2-3 ori pe saptamana insa este un produs atat de delicios incat cu siguranta o sa doresti sa-l folosesti mai des...
Ati incercat acest produs? Va place/va tenteaza?



3 comentarii:

  1. Nu le-am incercat, dar culoarea ma face sa il achizitionez si eu.. Daca spui ca are miros delicios, sigur va fi si pe placul meu. Deobicei imi plac astfel de produse si mereu ma fac sa le recumpar...

    http://corinabadescublog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita achizitionat, mai ales daca il gasesti la reducere. Intr-adevar, arata si miroase super bine.
      Daca il incerci, sper din suflet sa iti placa macar atat cat imi place mie!
      Te pup

      Ștergere
  2. Are o culoare care atrage priviri, probabil pe mine nu m-ar satisfice la partea practica, mai ales ca eu folosesc si malai si vreau cat mai multe particule.

    RăspundețiȘtergere