sâmbătă, 29 decembrie 2012

Revelion-Tinuta ideala





Hai sa ne imaginam ca in noaptea dintre ani mergem cu jumatatile noastre la o petrecere eleganta si ne dorim o tinuta care sa eclipseze artificiile de la miezul noptii.Eu cu siguranta as alege aceasta rochie cu spatele gol si  paiete.Pentru mine e pur si simplu rochia ideala pentru asa o ocazie.



In picioare as purta acesti pantofi minunati care in curand sper sa fie ai mei.
Ca si accesorii as alege un plic cu bilute negre si aurii: 
Ca sa nu fiu totusi ca un pom de craciun as alege o coafura simpla:



Si un machiaj in culori naturale:

Si acum sa ne intoarcem in lumea reala.
Eu imi petrec revelionul acasa la prietenul meu deci nu voi avea nevoie de o tinuta ca cea de mai sus dar putine paiete si tocuri tot o sa am :))
Poate fac un OOTD cu tinuta mea de stat prin  acasa de revelion.
Voi ce planuri aveti?




Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu