duminică, 30 decembrie 2012

Top 12 produse ale anului 2012

Buna dimineata!Azi m-am trezit cu pofta de scris si dupa ce o vreme m-am gandit despre ce vreau sa vorbesc azi ,m-am hotarat sa fac un top 12 produse de care am abuzat anul acesta.

LOCUL 12: Cutiuta cu minuni de la Oriflame
Eu am buzele uscate nu doar in sezonul rece ci tot anul asa ca folosesc destul de mult balsam de buze.Am incercat si Nivea si Avon si altele din farmacii dar cel mai tare mi-a placut acasta cutiuta cu minuni.Am avut-o si pe cea cu vanilie si pe cea clasica,acum o folosesc pe cea cu cirese si in sertar asteapta cea cu caramel.

LOCUL 11:Crema de fata cu castravete de la Lady's
Au auzit destul de multe lucruri bune despre ea si deoarece are un pret mai mult decat accesibil am hotarat sa o incerc si eu.Eu am tenul uscat si aceasta crema il hidrateaza foarte bine.De asemenea imi place ambalajul mai mult decat cel al cremelor obisnuite si mirosul este unul curat.Cu alte cuvinte nu am ce sa-i reprosez,sunt la al 2-lea tub si nu ma opresc aici.

LOCUL 10:Demachiantul Oriflame Beauty
Tin sa precizez ca este primul demachiant pe care l-am folosit pana la ultima picatura.Isi face treaba bine,e comod de folosit si eu sunt multumita de el.Nu am sa il recumpar acum pentru ca am pus ochii de altul tot de la Oriflame.

LOCULl 9:Kit fond de ten mineral+pensula elf
L-am comandat de pe site in septembrie si de cand l-am primit il folosesc zilnic.Nu il folosesc ca fond de ten ci ca pudra peste fondul de ten si imi place foarte mult.Despre pensula ce pot sa zic?Nu zgarie,pare destul de rezistenta, e o pensula buna.

LOCUL 8:Masca de par cu ulei de masline Planet Spa Avon
Pana in momentul de fata este masca mea preferata.O folosesc la fiecare spalare, imi hraneste bine parul si il lasa fin si usor de pieptanat.Sunt la a 3-a cutie si cu siguranta o recumpar pentru ca parul meu se intelege foarte bine cu ea.

LOCUL 7:Crema de corp Planet Spa cu unt de shea si trufe de ciocolata

Intai vreau sa spun ca gama Planet Spa e preferata mea de la Avon. Parerile despre aceasta crema sunt impartite.Am auzit multi care spun ca o iubesc si aproape la fel de multi care nu o suporta.Mie imi place foarte mult si mirosul si consistenta si hidratarea pe care o ofera.Nu am folosit-o tot anul deoarece a aparut destul de recent insa imi place asa mult incat am evitat toate celelalte creme de corp pe care le am... si am cateva...

LOCUL 6:Parfumul Moment de Bonheur Yves Rocher
Imi place foarte mult acest parfum.Are un miros sofisticat,complex si ma face sa zambesc de cate ori ii simt mirosul.Pe pielea mea persista toata ziua si pe haine si mai mult.

LOCUL 5:Maybelline falsies flared mascara
Aceasta mascara e preferata mea de cand am incercat-o prima data acum un an.Separa genele,le lungeste si le face sa arate foarte bine.Este usor de aplicat si sunt suficiente doua straturi pentru niste gene foarte frumoase.

LOCUL 4: Gel de dus "Bob de cafea" Yves Rocher

Nu am cuvinte sa desriu acest gel de dus.Il iubesc,nu ma mai satur de el,fug in baie doar ca sa il miros :))
Eu nu sunt consumatoare de cafea dar mirosul acestui gel de dus imi place foarte foarte mult.

LOCUL 3:Fond de ten Giordani Gold Mineral Therapy
Iubesc acest fond de ten si am fost tare suparata ca in ultimele campanii nu l-am vazut in catalog deoarece si ultima sticluta pe care o aveam e pe terminate.Il folosesc cu regularitate de 2 ani de zile si nu vreau sa incerc altceva.Am nuanta Light Yvory si mi se potriveste perfect.Are acoperire mica spre medie si arata foarte foarte natural pe tenul meu.


LOCUL 2: Parfum Love Potion Oriflame

Acesta e parfumul pe care il folosesc cel mai des.Nu pot sa gasesc cuvintele potrivite care sa-l descrie.Are un miros divin si rezista bine pe pielea mea.O sa il cumpar mereu pentru ca nu exista nici o sansa sa ma plictisesc de el.

LOCUL 1:Parfum Nina by Nina Ricci




Da,tot un parfum.Parfumul meu preferat,parfumul care ma reprezinta cel mai bine si de care nu vreau sa ma despart niciodata.A fost un cadou de Craciun de la parintii mei in urma cu un an si il iubesc.Mai am destul de mult in sticluta pentru ca l-am folosit cu masura sa il am cat de mult timp.Sunt sigura ca dupa ce il termin imi voi cumpara altul dar acesta sticluta are si valoare sentimentale.



Acesta a fost topul meu,sper ca v-a facut placere sa-l cititi si va invit sa lasati in comentarii topul vostru pe anul 2012.





Have fun!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu