duminică, 30 decembrie 2012

TAG : 25 de intrebari

Deoarece abia am inceput sa postez pe blog si nu stiti inca aproape nimic despre mine m-am gandit sa fac acest tag ca sa spargem ghiata.

1.Ai vreun animal ? 
 Nu.Dar am avut un catelus( Pusa),doi perusi (Roco si Amalasunda) si un acvariu cu pestisori.

2.Numeste 3 lucruri care se afla acum langa tine.
Telefonul,Fanta Madness,balsamul de buze.

3.Cum e vremea de afara in momentul asta?
Este destul de frig pentru gustul meu.In urma cu o ora erau -5 grade.

4.Conduci?
Nu,inca nu dar sper ca voi conduce in curand.

5.La ce ora te-ai trezit azi dimineata?
Azi m-am trezit pe la 8 jumate si am mai lenevit pana la 10.

6.Cand ai facut ultima oara dus? 
Duminica,30 decembrie 2012 la ora 18:30.

7.Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat?
Ultimul film pe care l-am vizionat a fost Breaking Dawn 2.

8.Ce scrie in ultimul mesaj trimis?
"bine.noapte buna"

9.Ce ton muzical ai la telefon?
Directia 5 "Iti multumesc" 

10.Ai vizitat alta tara?
Da.Am vizitat Ungaria si Italia.

11.Iti place sushi?
Nu imi place nici un fel de peste in farfurie.

12.De unde iti faci cumparaturile?
Din brosurile Avon si Oriflame imi cumpar unele produse de ingrijire, de machiaj,parfumuri si cateodata accesorii.
Hainele le cumpar online de cele mai multe ori.
Pantofii in general online sau din Leonardo.

13.Iei medicamente ca sa poti sa dormi?
Din fericire nu am nevoie.Adorm in 5 minute dupa ce am pus capul pe perna.

14.Cati frati ai?
Am o surioara cu 5 ani mai mica decat mine cu care sunt si foarte buna prietena.

15.Ai laptop sau desktop?
Am laptop.Il am de aproape 5 ani si  nu s-a stricat nici macar o data.

16.Cati ani o sa implinesti la urmatoarea aniversare?
Voi implini putin peste 20 de ani.

17.Porti lentile de contact?
Nu,nu port lentile dar port ochelari de mai bine de 4 ani.Am miopie si se presupune ca trebuie sa port mereu ochelarii dar nu imi plac.II port doar la cursuri si cand stau prin casa.

18.Iti vopsesti parul?
Da.Am postara despre parul meu in care am enumerat toate culorile pe care le-am avut in par.Acum sunt vopsita negru si asa ma simt cel mai bine.

19.Povesteste-mi ceva ce vrei sa faci astazi.
Azi mi-am propus sa imi fac manichiura.M-am gandit sa imi fac ceva cu auriu pentru ca gulerul rochitei pe care o voi purta in aceasta noapte este format  din paiete aurii.

20.Care este topping-ul preferat de pizza?
Atata timp cat pe pizza se gaseste sunca si porumb eu sunt multumita.

21.Cand ai plans ultima oara?
Sambata.

22.Ce preferi hamburgerii sau cheeseburgerii?
MacPuisorii :))

23.Ai stat vreodata toata noaptea treaza? 
Da,se mai intampla.De cele mai multe ori atunci cand descopar un serial nou si nu am rabdare pana dimineata sa vad urmatorul episod si cand ma uit la ceas vad ca e 5,6,7 dimineata.

24.Ce culoare au ochii tai?
Ochii mei sunt caprui.

25.Poti sa simti diferenta de gust dintre Pepsi si Coca Cola?
Da,categoric.Parca imi place mai mult Cola.


Acesta este tagul,oricine doreste poate sa-l preia.






Have fun!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu