duminică, 3 martie 2013

50 Random Facts About Me


Azi va spun, la intamplare, 50 de lucruri despre mine:


  1. Nu pot sa adorm dezvelita sau fara pijama.
  2. Nu mi-am rupt nici un os.
  3. Nu stiu cum sa reactionez la surprizele.
  4. Nu imi place carnea exceptand pieptul de pui si rar pulpele.
  5. Sunt anul 2 la facultate unde studiez Administratie Publica.
  6. Nu stiu sa ma fac cu tus de ochi.
  7. Nu pot sa ma uit la filme horror.
  8. Mananc ochiurile de ou doar daca galbenusul nu curge...si si asa mananc doar albusul.
  9. Nu am zburat niciodata.
  10. Locuiesc cu parintii si sora mea.
  11. Nu imi place sa spal vase.
  12. Ascult muzica cel putin 30 min pe zi.
  13. Am un scris foarte urat.
  14. Nu iau niciodata  micul dejun.
  15. Imi este frica de pasari...inclusiv de puii de gaina.
  16. Imi place sa mananc cartofi prajiti chiar daca stiu ca nu sunt sanatosi.
  17. Am mancat inghetata iarna si apoi am fost racita o saptamana.
  18. Sunt destul de impiedicata.
  19. Cand eram mica am primit de la strabunica mea o papusa pe care am botezat-o Sofia.
  20. Am primit prima scrisoare " de dragoste" in clasa a 4-a.
  21. Nu prea imi place sa port fond de ten.
  22. Nu imi place sportul.
  23. Sunt o fire linistita/ calma si daca ma enervez, imi trece repede.
  24. Nu fumez.
  25. Imi place sa gatesc.
  26. Imi place sa ma uit la desene animate.
  27. Sunt o fire romantico-realista.
  28. Am foarte putini prieteni si imi place asa.
  29. Imi place maioneza si cascavalul razuit aproape pe orice.
  30. M-am tot gandit sa imi fac un tatuaj insa nu mi-am facut nici pana in ziua de azi.
  31. Nu imi plac schimbarile.
  32. Eu si prietenul meu suntem impreuna de 2 ani jumate.
  33. Stau tare prost cu orientarea in spatiu.
  34. Imi place sa joc remmy.
  35.  Beau foarte rar sucuri.
  36. Eu si matematica nu suntem prietene.
  37. Imi plac dulciurile de orice fel.
  38. Imi place foarte tare Vama Veche.
  39. Prefer sa fac cumparaturi online decat sa ma plimb prin magazine.
  40. Fructele mele favorite sunt clementinele si pepenele rosu.
  41. Mi-a placut Coca Cola Vanilla.
  42. Am piercing in buric de 5 ani de zile. M-am chinuit foarte mult cu el insa nu regret nici o clipa.
  43. Pavel Bartos mi se pare un om foarte foarte haios.
  44. Sunt destul de inalta ( 1.73 cm) si cu toate astea imi place sa port tocuri inalte.
  45. La 16 ani am cochetat cu modeling-ul insa am renuntat dupa doar un an.
  46. Nu am mancat niciodata fructe de mare si sincera sa fiu nici nu imi doresc sa mananc vreodata.
  47. Nu sunt talentata la dansat, cantat, desenat, scris..nimic...absolut nimic.
  48. Imi doresc un catelus.
  49. Ma gadal atat de tare incat la un moment dat incep sa plang.
  50. Nu pot sa pun o camanda Avon fara sa imi cumpar ceva si mie.

Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu