sâmbătă, 9 martie 2013

Hits and Misses: Produse pe care le-am consumat 4

Pentru azi am ales sa va arat produsele pe care le-am consumat in ultima perioada. Sunt fericita cand ma pregatesc sa scriu astfel de postari pentru ca vad ca si consum ce cumpar nu doar cheltui banii sa nu-i am.
Am ajuns sa ma simt atat de bine cand reusesc sa consum de tot un produs...nici nu va puteti imagina.
Poza de grup: 


Produse de ingrijire:


  • Masca de par cu ulei de masline din gama Planet Spa de la Avon- poate stiti deja ca este preferata mea. Am folosit-o pana la ultima picatura. Imi lasa parul moale, hidratat, stralucitor si pentru mine asta e tot ce conteaza. O cutie de masca imi ajunge aproximativ 2 luni jumate ceea ce e foarte bine. Acum am una Garnier care e mai veche si vreau sa o termin insa dupa aceea cu siguranta o voi recumpara.
  • Crema de corp Giordani White Gold de la Oriflame- mi-a placut foarte foarte tare. Miroase ca si parfumul,este foarte hidratanta si pielea mea e fina multa vreme dupa ce o folosesc. Momentan nu o sa o recumpar insa pe viitor, tot ce e posibil.
  • Dizolvantul pentru lacul de unghii  Byphasse- a fost ok insa nu m-a impresionat. Am cumparat alt dizolvant de la Billa si imi place mult mai tare.
Parfumuri:


  • Little black dress (EDP)- avea 30 ml si statea in baie pentru ca eram deja atat de plictisita de mirosul lui incat luni bune nu i-am dat nici o importanta. Acum l-am redescoperit si l-am folosit pe tot. Este cu siguranta unul dintre parfumurile mele preferate de la Avon si cand o sa mi se faca dor de mirosul lui, o sa-l recumpar.
  • Simply Because ( EDT)- cu siguranta nu e genul meu de parfum. Am incercat sa il port cat de des am putut insa la final tot parfum de camera a ajuns. Nu spun ca nu-i bun, spun doar ca nu e pentru mine. Sunt sigura ca nu o sa il recumpar.
Produse de machiaj:


  • Balsamul de buze Essence Kiss Care Love- l-am devorat.Mi-a placut foarte tare si l-am folosit non-stop de cand il am . Da buzelor o tenta discreta de roz si hidrateaza foarte foarte bine buzele. Il voi recumpara insa acum vreau sa incerc si celelalte variante.
  • Creionul pentru ochi Glimmersticks  de la Avon in nuanta "blackest black"- nu l-am folosit de mult timp.Cam de o luna l-am gasit intr-un sertar si am inceput sa il refolosesc. Nu l-am urat insa nici nu l-am iubit si probabil nu il voi recumpara.



Voi ce produse ati terminat in ultima perioada?






Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu