joi, 21 martie 2013

Experienta mea cu sapunurile homemade

In urma cu un an, m-a ajuns si pe mine mania produselor de ingrijire homemade.
Cautam tot felul de produse si nu ma puteam decide ce sa incerc prima data.
Dupa multe cautari am decis sa le acord o sansa sapunurilor homemade; asa ca mi-am comandat nu unul, nu doua ci trei sapunuri de care eram atat de incantata...


                                            Sapun cu unt de shea si petale de trandafiri

  • imediat ce am primit pachetul, am fugit in baie sa ma spal pe maini: mirosul nu mi-a placut, nu a facut spuma aproape deloc iar dupa spalare, am ramas pe maini cu un strat uleios.

                                                  Sapun Sea Breeze cu sare marina

  • acesta mi-a placut mai mult decat primul. Mirosul este aproximativ la fel  insa face mai multa spuma, chiar imi simt mainile curate dupa ce il folosesc si nici nu lasa pelicula uleioasa ca si cel de mai sus. Pe acesta il folosesc in momentul de fata si aproape l-am terminat.


                                                Sapun Floral Breeze cu gardenie


  • Pe acesta nu l-am incercat inca dar ca si aspect, este preferatul meu. Mirosul este un pic mai placut decat in cazul celorlalte si in realitate arata asa:

Este destul de important de mentionat ca nici unul din sapunurile folosite nu s-a uscat desi mi-au trebuit cateva luni sa consum unul.
Daca sunteti interesate, sapunurile sunt cumparate de pe Breslo, de la scintilla.silk  si au costat 9 lei fiecare.
As mai plati 27 lei + 6 lei transport pentru 3 sapunuri? Nu prea cred!
Per total a fost o experienta placuta, insa pe viitor prefer sa raman la iubitul meu sapun Dove care miroase foarte frumos, hidrateaza bine si costa doar 5 lei.




Va plac sapunurile homemade?




Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu