miercuri, 13 martie 2013

Haul: Avon 4/2013

Nu stiu daca am spus "cu voce tare" sau doar m-am gandit, insa mi-am propus sa impartasesc cu voi luna de luna produsele pe care le comand de la Avon. Cum azi am primit mult asteptata comanda, este timpul pentru un scurt haul. Nu mi-am luat foarte multe lucruri din brosura 4 insa ce mi-am luat,  imi place.
Poza de grup:



  • mi-am luat parfumul Today si sunt innebunita dupa el. M-am dat cu acest parfum la ora 18 si acum e trecut de 23 jumate si inca il simt bine. Sticluta este adorabila si eleganta in acelasi timp. Parfumul are 30 ml si a costat 55 lei.

  • apoi am ales si 2 produse de machiaj: BB creamul in nuanta Natural Beig(23 lei)- mi-a placut aspectul tenului meu atunci cand l-am purtat, pot sa spun ca sunt incantata; luciul de buze Luxe in nuanta Romantic Rose (16 lei)- este foarte frumos, il ador.

  • cercei Drury- i-am cumparat pentru ca au costat 5 lei si mi s-au parut destul de draguti. I-am purtat deja in seara asta si imi plac.





Asta e tot pentru campania 4/2013. Pe voi ce produse v-au convins sa le luati acasa?





Have fun!

4 comentarii:

  1. sunt tare curioasa de BB cream, poate ii faci un review :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mi-am comandat tratamentul pt.par cu ulei de argan :D sper sa fie ok :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mi l-am comandat si tare sper sa fie ok...azi o sa il testez pentru prima data...Sa imi spui dupa ce-l incerci daca iti place sau nu.OK?
      Te pup si te mai astept!

      Ștergere