luni, 29 aprilie 2013

Hits & Misses: Produse pe care le-am consumat 6

Am adunat din nou cateva produse in cutiuta mea cu empties si, ca sa pot sa le arunc linistita, le-am pozat sa vi le arat si voua:


Ingrijire:

  • Unt de corp cu minerale din Marea Moarta din gama Planet Spa de la Avon- mi-a placut foarte tare, daca doriti mai multe detalii despre el, gasiti un scurt rewiev printre postarile anterioare. Nu cred ca l-as folosi vara insa la toamna cu siguranta o sa il recumpar.
  • Crema anticelulitica Swedish Spa de la Oriflame- are consistenta unui gel mai degraba decat a unei creme insa o folosesc in fiecare zi, sunt foarte multumita de ea si am recumparat-o deja.

  • Spray parfumat pentru corp Slip into... de la Avon- nu mi-a placut, nu a facut nimic pentru mine si logic, nu o sa il recumpar.

  • Crema de fata cu castravete de la Lady's- este preferata mea. Pentru tenul meu este pur si simplu perfecta, imi face placere sa o folosesc si cu siguranta o sa o recumpar.
  • Balsam de buze Avon Care- mi-au trebuit cateva luni sa il consum de tot si a fost ok, mi-a placut. Acum am altele de  terminat insa este posibil sa il recumpar.
Produse de machiaj:


  • Luciu de buze Avon- nu m-am incantat nuanta, mi-a trebuit o gramada de timp sa il consum atat cat se vede si nu cred ca o sa il recumpar.
  • Mascara Maybelline " The falsies-Flared" - mi-a placut foarte foarte tare, pot sa spun ca este mascara mea favorita si dupa ce le termin pe celelatre 3 mascara incepute, o sa revin la ea.
Produse pentru unghii:

  • Oja verde la la Avon- este foarte veche si am consumat-o atat cat  s-a putut. Facea parte dintr-o colectie limitata de vara in urma cu cativa ani deci nu as putea sa o recumpar nici daca as vrea.
  • Oja Avon Nailwear pro in nuanta "Pastel pink"( cred)- are si ea vreo 3 ani...mi-a placut foarte tare si este posibil sa o recumpar.
  • Oja Maddona in nuanta 55- mi-a placut, arata bine pe unghii dar este si ea veche si obosita. Trebuie aruncata. Nu cred ca o sa o recumpar. 
  • Acetona Giulia- mi-a cumparat-o tata fara sa stie el prea multe despre dizolvant pentru lacul de unghii si acetona.Tot el a si recumparat-o deja.



Voi ce produse ati terminat in ultima perioada?






Have fun!

4 comentarii:

  1. Nu am mirosit in realitate Slip into,insa in catalog avea un miros placut:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am mirosit parfumul si miroase placut dar spray-ul miroase prea tare a alcool, acesta fiind si primul pe lista de ingrediente.Te pup!

      Ștergere
  2. Ai terminat ceva produse luna asta...Acetona de la Giulia am avut si eu si imi place:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, din fericire am terminat cateva...Si mie imi place acetona...curata mult mai bine si mai rapid oja decat un dizolvant fara acetona...minusul e ca acetona nu e tare buna pentru unghii...Te pup!

      Ștergere