marți, 16 aprilie 2013

Le-am primit, le-am vazut, mi-au placut

Va spuneam in aceasta postare despre campania ZORILESTORE la care, pentru ca era vorba de incaltaminte, am ales sa particip si eu.
Dintre toate produsele disponibile, am ales sandalele Grendha pentru ca am considerat ca mi se potrivesc cel mai bine: sunt comode dar dragute si feminine in acelasi timp.
Ieri am fost sunata de curier care m-a anuntat ca are un pachet pentru mine...imediat mi-am dat seama ca "santalutele de ambasador" trebuie sa fie. Am asteptat cu sufletul la gura sa vad sandalele si tare am sperat sa nu fiu dezamagita.
Si nu am fost!
Asa arata dragutele de ele:


Arata exact ca si in poza de pe site, par foarte rezistente si sunt foarte usoare si comode.
Desi s-a incalzit putin vremea, inca nu a fost atat de cald incat sa pot sa le port. Totusi, am umblat ieri putin prin casa cu ele si sunt foarte incantata.
Eu port marimea 39 si sandalele imi vin ca turnate, zici ca am fost facute una pentru cealalta. :)
Abia astept sa fie vara sa pot sa le port cat si cum doresc. Eu le vad asortate cu o rochita maxi sau cu niste pantaloni scurti de blugi, un top negru si accesorii argintii...Ce pot sa spun? Chiar imi plac!

Si acum cateva ganduri despre campania in sine:
Eu nu am avut absolut nici o problema, spre deosebire de multi altii. Poate acest lucru se datoreaza si faptului ca am rabdare "cat China" si am tratat aceasta campanie ca si o sansa de a testa niste sandalute frumoase nu ca si pe un drept.
Dupa ce m-am inscris  in campanie, am primit un mail in care mi se spunea sa trimit datele mele reprezentantilor ZORILESTORE.
Le-am trimis si am asteptat. Dupa o saptamana si ceva( poate doua) am fost sunata sa mi se spuna ca nu am trecut numarul pe care il port in mail :)) si ca sandalutele pe care le doresc eu, sunt disponibile doar in marimea 39. Exact marimea mea.
La cinzi zile dupa aceasta convorbire telefonica, am primit sandalutele in stare perfecta, nu murdare sau cu defect asa cum am citit pe alte bloguri.
Atat de simplu.
Pentru mine a fost o experienta placuta si daca o sa am ocazia, voi mai participa la astfel de campanii.












Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu