vineri, 12 aprilie 2013

Review:Volume Build Mascara

Asa cum va spuneam cu doua postari in urma, am primit de la Oriflame noua mascara Volume Build pentru testare. A trecut deja o saptamana de cand o folosesc zi de zi si cred ca a venit momentul sa-i fac un scurt review.


De la exterior spre interior:

Ambalajul este dragut, periuta clasica (preferata mea), nici prea mare nici prea mica, perfecta atat pentru genele inferioare cat si pentru cele superioare.


Nuanta este "Black" insa in brosura mai este disponibila si  nuanta "Prune" , un negru-movuliu care cred ca ar arata foarte bine pe gene.
Consistenta mascarei este o idee mai uscata decat a celorlalte mascara Oriflame pe care le-am incercat si acest lucru imi place foarte tare.
Aplicat intr-un strat, da un aspect frumos genelor, le separa si le confera volum. Intr-adevar, genele raman flexibile dupa aplicare ceea ce din punctul meu de vedere este un mare mare plus.
Pentru o privire mai accentuata eu aplic doua straturi de mascara fara ca genele sa arate  incarcate si fara punctulete de mascara cazute sub ochi.
Pretul este unul foarte mic, doar 15 lei, si eu cred ca si-l justifica din plin.
Pot sa spun cu mana pe inima ca aceasta mascara imi place cel mai tare dintre toate cate am incercat pana acum de la Oriflame.

Voi ce parere aveti? Va place/ nu va place?








Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu