miercuri, 17 aprilie 2013

Tag: Daca eram...

Am citit zilele acestea pe  mai multe bloguri tagul "Daca eram..." si mi-a placut foarte tare.
Asadar si prin urmare, am decis sa il fac si eu, asa, din proprie initiativa.
Sa incepem:

Daca eram un anotimp, as fi fost vara.


Daca eram o luna, as fi fost iulie si nu doar pentru ca in iulie e ziua mea...
Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost duminica. 

Daca eram o parte a zilei, as fi fost apusul.


Daca eram un animal marin, as fi fost o stea de mare.


Daca eram un animal de uscat, as fi fost un urs panda.


Daca eram o virtute, as fi fost calmul.
Daca eram o planeta, as fi fost Pamantul.


Daca eram un lichid, as fi fost apa.


Daca eram o piatra, as fi fost safir.


Daca eram un metal, as fi fost aur alb.
Daca eram o pasare, as fi fost un paun alb.


Daca eram o planta, as fi fost lacramioara.


Daca eram un instrument, as fi fost chitara.


Daca eram un sentiment, as fi fost iubirea.



Daca erau un sunet, as fi fost raset .
Daca eram un cantec, as fi fost Bon Jovi- Thank you for loving me.


Daca eram un film, as fi fost Sweet November.


Daca eram un serial, as fi fost Sex and the city.



Daca eram un oras, as fi fost Venetia.


Daca eram un gust, as fost dulce( ciocolata).


Daca eram o culoare, as fi fost verde menta.


Daca eram o parte a corpului, as fi fost maini.


Daca eram un material, as fi fost matase.


Daca eram un accesoriu, as fi fost cercei.


Daca eram o haina, as fi fost o rochie de mireasa.




Asta e tot pentru azi, sper ca v-a placut, eu va tag-uiesc pe toate si abia astept sa vad ce ati fi dorit sa fiti daca...









Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu