luni, 11 februarie 2013

Ce se afla in sertarul meu cu produse de makeup?

In primul rand,trebuie sa spun ca nu colectionez produse de machiaj. Am mai mult decat am nevoie dar incerc sa le folosesc pe toate. Nu ma machiez in fiecare zi deci imi este destul de greu sa consum un produs inainte sa cumpar altul si asa s-a strans in sertarul meu toata harababura de mai jos:



Produse pentru machiajul fetei


  • anticearcan Impala 
  • corector Oriflame Beauty



  • pudra Oriflame Very me
  • pudra Lady's
  • fond de ten mineral elf



  • blush Lady's
  • perle bronzante Avon
  • iluminator essence
Produse pentru machiajul ochilor


  • fard de pleoape duo Cocktails & the city Brown
  • fard de pleoape duo Cocktails & the city Purple
  • paleta Oriflame Pure Colour Sand&Green
  • fard mono Pure Colour Taupe



  •  paleta elf beauty-on-the-go Spotted&Sporty
  • paleta elf beauty-on-the-go Day on the beach



  • quad Avon Smokey eyes
  • fard mono Avon Chestnut



  • 2 paletute no name pe care nu  prea le mai  folosesc dar nici sa le arunc nu mi se face

  • mascara The Falsies  Flared
  • mascara SuperShock Max
  • mascara Wonder Lash 



  • tus SuperShock  blackened metal
  • tus Oriflame Beauty 



  • creion de ochi Avon Purple & Black
  • creion de ochi essence I love Rock
  • creion de ochi Avon
  • creion de ochi  Very me Double Trouble Night Glow
Produse pentru buze


  • ruj Perfect Kiss Naughty and nude
  • ruj Color Trend Sparkle shine
  • ruj Luxe Nude Slip



  • ruj Oriflame Beauty Crimson Torrent
  • ruj Oriflame Pure Colour Nude Pink
  • ruj Giordani Gold Pink Secret



  • ruj Rimmel London Diva Red
  • ruj Farmasi 01
  • ruj Miss Sporty
  • ruj Essence Look at me



  • luciu de buze Very me Hottie 
  • luciu de buze Very me Sweetie 
  • luciu de buze Oriflame Beauty Almond cream
  • luciu de buze Oriflame Beauty Sugar Glaze
  • luciu de buze glazewearShine Slicked red
  • luciu de buze Glazewear Pink Watermelon
  • luciu de buze Plump pout Pink Pucker

Pensule am foarte putine, 2 pentru fata, 1 pentru corector, 4 pentru ochi , 1 pentru buze si periuta de la rimel pentru aranjarea sprancenelor.

Sper ca v-a placut si astept propunerile voastre pentru un fond de ten bun si accesibil!











Have fun!

2 comentarii:

  1. Cum este anticearcanul Impala? Pudra de la Ladys am avut-o si eu si nu mi-a placut absolut deloc :(
    Pensulele de unde le-ai achizitionat?
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu imi place deloc anticearcanul...se usuca repede,inainte sa fie intins si arata inestetic..nu acopera, nu ilumineaza nu face nimic inafara faptului ca se strange in liniile fine de sub ochi. Nici pudra nu o ador!
      Pensulele sunt de la elf, avon, oriflame si "magazinul din colt".
      pipici si tie :*

      Ștergere