vineri, 15 februarie 2013

Mini mini haul: Elf

Probabil stiti ca saptamana trecuta a fost reducere pe siteul elf la produsele din gama Holiday Gifts.
Pana cand m-am tot gandit si razgandit eu ce sa imi cumpar, au trecut aproape toate produsele pe care mi le doream.
Cu toate acestea am comandat paleta cu 32 de nuante in varianta Warm. Azi am primit pachetelul si pentru ca paleta mi se pare foarte reusita, m-am gandit sa va spun si voua despre ea.
La reducere am platit pentru ea doar 17-18 lei insa este si acum disponibila si costa 32 lei.






Imi plac foarte tare nuantele fardurilor,sunt culori purtabile, perfecte pentru machiajul meu de zi cu zi. Contine atat nuante mate cat si sidefate si la fel ca si la cealalta paleta elf pe care o am, fardurile mate sunt foarte slab pigmentate. Per total imi place si sunt sigura ca o sa o folosesc des.




Pe voi va tenteaza produsele elf? Care e produsul vostru preferat de la ei?





Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu