miercuri, 13 februarie 2013

Va fac pofta de: Chiftelute de legume cu sos de usturoi

Nu-s eu extrem de priceputa in bucatarie insa imi place sa gatesc cate ceva din cand in cand.
Daca tot gatesc, m-am gandit sa impartasesc si cu voi ce si cum gatesc.
Azi von face:

Chiftelute de legume cu sos de usturoi


Mie imi plac chiftelele in general insa nu-s mare consumatoare de carne asa ca aceasta varianta cu legume este mai pe placul meu. Eu obisnuiesc sa "fur" legumele gata fierte din supa de pui a mamei si sa le transform in aceste chiftelute delicioase.

Pentru chiftele aveti nevoie de:
  • 4-5 cartofi fierti
  • 4-5 morcovi fierti
  • 1/2 gulie fiarta
  • 1 radacina de patrunjel(optional)
  • 1 ou
  • 4 linguri pesmet
  • 2-3 linguri faina
  • sare, piper,delicat, si orice contimente mai doriti
  • ulei pentru prajit
Legumele se dau pe razatoare si se amesteca cu oul, pesmetul, faina si condimente dupa gust. Compozitia trebuie sa fie destul de groasa incat sa se poata forma chiftelutele; daca nu e, adaugati inca putin pesmet.
Tot ce trebuie sa faceti acum este sa le prajiti in ulei incins, la foc mediu.

Pentru sosul de usturoi aveti nevoie de:
  • 3 catei de usturoi
  • 1/4 lingurita sare
  • ulei ( cam o ligura)
  • 3 linguri de smantana
Usturoiul se razuieste cat de mic posibil si pe amesteca cu sarea. Apoi, treptat se adauga uleiul si se amesteca bine compozitia. Se adauga la final smantana si gata.
Pofta buna!





Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu