marți, 26 februarie 2013

Favoritele lunii: FEBRUARIE 2013

Desi este cea mai scurta luna din an, mi s-a parut ca Februarie nu mai vrea sa se termine odata.
Abia am asteptat sa vina primavara, sa se incalzeasca afara  si bineinteles sa va arat produsele mele favorite pentru luna care aproape a trecut.
TADAAAM! Acestea sunt  produsele favorite ale lunii:


Si acum pe rand:

Am adorat si luna aceasta gelul de dus Cafea din Brazilia de la Yves Rocher. Avand in vedere ca nu beau cafea si nici nu imi place gustul ei, nu imi explic mica obsesie pentru acest gel de dus. Oricum, imi place place place!
Crema de corp cea mai folosita este aceasta Planet Spa Indulgence de care nu ma mai satur.
Are rost sa spun ce delicioase sunt aceste produse folosite in aceeasi zi?


Pentru maini si picioare am abuzat de aceasta crema Planet Spa cu unt de Shea african care e extrem de hidratanta . Singurul lucru care nu imi place la ea e mirosul insa asta nu ma impiedica sa o folosesc.

Acest balsam pentru par cu ulei de argan m-a impresionat de la prima utilizare. Ador mirosul lui, consistenta si mai ales efectul pe care-l are asupra podoabei mele capilare.


Mi-am schimbat deodorantul si bine am facut! Acesta, Nivea double effect ,miroase mult mult mult mai bine decat cel pe care-l foloseam inainte.
Parfumul care mi-a placut luna aceasta este Pretty Fabulous pe care il folosesc zilnic de cand l-am cumparat si deja lipseste un sfert din el.


Ca si produse de makeup, mentionez doar doua: paleta de 32de farduri in nuante calde de la elf si iluminatorul Essence in nuanta Bella's secret. Imi plac foarte tare ambele si se integreaza perfect in rutina mea zilnica.


Daca tot ziceam de machiaj mai sus, m-am gandit ca e corect sa vorbesc si despre produsul cu care indepartez machiajul: laptele demachiant Optimals de la Oriflame. Ma inteleg foarte bine cu el, este prietenul meu de nadejde.


Doar atat cat se vede mi-a mai ramas din balsamul de buze Essence. Acesta e produsul spre care ma indrept toata ziua buna ziua.


Nu puteam sa nu mentionez ojele care m-au cucerit luna aceasta: China Glaze- It's a trap-eze si Essence-grey-y to be here . Topcoatul Essence nu este ceva deosebit insa il folosesc de fiecare data cand imi fac manichiura si m-am gandit ca merita si el mentionat.

Random favorites:


Colierul pe care l-am primit de la prietenul meu cand am fost in concediu. Imi aduce aminte de mare, de soare de vacanta si imi place sa il port chiar daca nu e chiar in ton cu sezonul.


Cea mai purtata geanta este aceasta de la Avon pe care am purtat-o in fiecare zi. Eu am o parere destul de buna despre gentile Avon...pe aceasta o am de multe luni,o port des si inca arata bine.


Serialul care m-a tinut treaza pana noaptea tarziu este 90210 . Imi place foarte tare si abia astept episoadele noi.




Melodia lunii este P!nk- Just give me a reason. O ador si o ascult non-stop!



Pentru mine, acestea au fost favoritele lunii. Pentru voi?











Have fun!

2 comentarii:

  1. Gelul de dus de la Yves Rocher ramane inca preferatul meu :x
    Nuanta ojei de la Essence arata tare bine!:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu inca nu am vazut om caruia sa nu-i placa acel gel de dus...
      Ai incercat si alte geluri de dus Yves Rocher? Care merita cumparat? te pup

      Ștergere