luni, 18 februarie 2013

Tag: Would you Rather... (non beauty )

Am vazut mai multe clipuri pe youtube cu acest tag  si mi-a placut asa ca l-am tradus (cum am stiut) si l-am completat. Este un tag destul de interesant si oricine doreste poate sa-l preia.Enjoy!





1.Ai prefera sa gasesti iubirea adevarata sau 10 milione $ ?
Evident, as prefera sa gasesc iubirea adevarata. Ce rost ar avea banii daca nu as avea cu cine sa ma bucur de ei?
2.Ai prefera mai degraba sa fii bogat si urat sau frumos si sarac?
 Cred ca as prefera sa fiu frumoasa si saraca.
3.Ai prefera sa fii prins cantand in oglinda sau spionand iubitul/iubita?
Nu am obiceiul sa "spionez" dar oricum, as prefera sa fiu prinsa cantand in oglinda.
4.Ai prefera sa iubesti dar sa nu fii iubit sau sa fii iubit dar sa nu iubesti?
Nici nu vreau sa ma gandesc cum este sa nu stii cum e sa iubesti...asa ca cred ca as prefera sa iubesc si nu fiu iubita.
5.Ai prefera sa-ti publici jurnalul sau sa faci un film despre cel mai jenant moment al tau?
Luand in vedere ca in jurnal apar probabil toate momentele jenante, as prefera sa fac un film despre cel mai jenat moment al meu.
6.Ai prefera sa fii cu cineva urat dar destept sau cu cineva frumos dar prost?
Ce bine ca in viata reala am ales pe cineva si frumos si destept! As prefera totusi ca el sa fie urat dar destept decat frumos si prost.
7.Stiind ca o sa mori maine, ai  prefera sa-ti petreci ultima noapte cu persoana iubita sau cu vedeta favorita?
Fara indoiala as prefera sa-mi petrec ultima noapte cu persoana iubita.De ce sa vrei  sa-ti petreci ultima noapte pe pamant cu o persoana care nici macar nu te cunoaste?
8.Ai prefera sa fii uitat sau sa fii tinut minte cu ura?
Decat sa fiu tinuta minte cu ura mai bine sau fiu uitata.
9. Ai prefera sa gasesti leacul la cancer sau la SIDA?
Ambele sunt niste boli oribile dar deoarece o persoana foarte  foarte apropiata mie a murit din cauza cancerului, as prefera sa gasesc leacul pentru cancer.
10.Ai prefera sa traiesti fara televizor sau fara calculator?
Pot sa traiesc linistita fara televizor insa de calculator sunt intr-un fel dependenta.






Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu