vineri, 15 februarie 2013

Sa va fac pofta de: Biscuiti in forma de inimioara

Pe langa chec am vrut sa pun si ceva ce sa duca cu gandul la ziua indragostitilor asa ca m-am pus sa prepar acesti biscuiti dragalasi. Pe acestia i-am pregatit pentru prima data si nu au iesit perfecti dar au fost buni.
Am asezat checul si biscuitii pe un platou rotund si a aratat foarte bine insa nu am apucat sa fac poze inainte sa plec.
Cu toate ca mi-am rupt o unghie, mi-am stricat manichiura si era cat pe ce sa-mi rup si un deget( l-am invartit putin la mixer si m-a durut de mi s-a facut rau), atunci cand am vazut ce surprins si incantat  a fost prietenul meu si cu ce pofta a mancat tot ce era pe platou, pot sa spun ca a meritat  si as face-o oricand din nou.











Ingrediente:
bicarbonat1 linguritazahar1 canaou4 bucaticacao1 linguramargarina clasica250 gcoaja rasa de lamaie1 lingurainghetata250 gfaina de grau                                                                                                                          cat cuprinde
Preparare:
Se amesteca toate ingredientele, se pune faina si se framanta pana se face un aluat care se desprinde de pe maini.

Se intinde o foaie subtire si se taie biscuitii cu forma de inimioara. Se pun intr-o tava unsa, se inteapa usor cu o scobitoare si se dau la cuptor, la foc mediu, 10-15 minute, pana se rumenesc usor. 

Se scot si se lasa sa se raceasca.

Noi i-am mancat cu Nutella si o cana de lapte si au fost deliciosi.
Pofta buna!






Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu