joi, 7 februarie 2013

Haul : Essence

Am intrat si eu in rand cu lumea! Am plasat luni o comanda pentru niste produse Essence. Am auzit multe lucruri bune despre acest brand insa pana azi nu am avut nici un produs de la ei. 
Ce mi-am luat?







  • un topcoat  cu uscare rapida




  • un balsam de buze "Kiss Care Love "in varianta "fruitylicious" ..Pe acesta l-am incercat deja si imi place, e ok. Are un miros placut si hidrateaza binisor buzele.



  • o pudra iluminanta din colectia" Breaking Dawn" , "Bella's Secret". Cred ca este produsul meu preferat dintre toate. 



  • un creion pentru ochi" I Love Rock".  Este foarte pigmentat si usor de aplicat,imi place.





  •  o oja albastrat in nuanta "the boy next door" .Mi-am fcut pedichiura cu eal si imi place, o sa il incerc si pe unghiile de la mana ca sa vad cat rezista si cum se comporta.




  • un ruj in nuanta "look at me" care imi place foarte mult cum arata dar nu l-am incercat inca pe buze.
Asta e tot ce mi-am cumparat si sunt multumita de toate.Pentru cele 6 produse am platit doar 55 lei si asa, dupa prima impresie, pot sa spun ca a meritat.

Voua va plac produsele Essence? Care e produsul vostru favorit de la ei?



Have fun!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu